Madball John_chef typisk kamp hvor en kan si at vi scorer men taper kampen i egen 16. Det er i beste fall en forenkling. Helt enig at vi må opp i ringene når det kommer til eget banespill.
Osvaldo Kan bli stygt dette. Synes vi blir delvis overkjørt og skaper ingenting selv. Vi går oss fast, gir vekk ballen over hele banen og det florerer av misforståelser. Kan sikkert skylde på skader men dette stikker dypere. Har spillerne mistet trua? Jeg klarer dessverre ikke å se at dette skal snu med Ange.
Kungreke Osvaldo Har spillerne mistet trua? Jeg håper det, vi trenger en manager som holder nivået, Ange gjør ikke det selv om jeg har sansen for fyren.
Mabbutt Ncastle har vært bedre, men dette er langt ifra det verste jeg har sett av oss. Fortsatt håp 🙏
presley Vi kjemper godt og vi var gode i starten.Austin greier seg godt, tøffe corner har fått mot seg. Bergvall gjør også en god omgang.Har vokst siden starten av sesongen. Werner er passiv, han må ut. Dragusin ser trøtt ut, gjør sløve feil. Dommeren har vært grusom.Sjokkert her jeg sitter.
Schism Rimelig middels, men veldig bra omgang av Bergvall. Sarr og Johnson må ut. Fryktelige. Ikke umulig med poeng her selv om Newcastle tar over utover. Dragusin er ikke så mye å snakke om. Går ikke.
Ginola14 Herregud for et forsvar. Får vi poeng her er det en prestasjon i seg selv. Faktisk litt spesielt Solanke ikke får kort på det karatesparket
Schism Madball Johnson har ikke sjans til å gå forbi en mann , det passer ofte dårlig Det er så patetisk. Akkurat som man nå har spesialisert seg på å få corner.