Når vi har den svakeste ligastarten til jul på 15 år eller hva det nå er så er det i mitt hode ingenting i veien å spørre seg selv hva som "kan være galt", fremfor å uten videre stole på at det vil bli bedre.

Når det er sagt så er begge deler lov her inne, men poenget mitt er at man ikke nødvendigvis er en dårlig supporter fordi man stiller kritiske spørsmål og/eller påpeker svakheter i klubben.

Du får spørre deg hvorfor vi har denne skadekrisen rhino? Og den er knapt ny. Samme i fjor under Ange. Det betyr ikke at man kan konkludere med at det er hans skyld, men tror alle innerst inne kan være enige om at hans bruk av VDV var hårreisende. En spiller Ange har en 1 til 1 erstatter for i Davies. Eller Dragusin som vi bare måtte ha i fjor og betalte mye penger for osv.

Og når man først begynner å få skader benytter Ange da muligheten til å spille de yngre for å hvile de etablerte? Nei. Det gjør han ikke - før han må. Feigt.

Og man kan også virkelig stille spørsmålstegn ved hans evner til å bedømme spillere på dette nivået. Han velger å hente tilbake Werner. Men når vi er på felgen. Son orker knapt å være oppe i jogg - blir da Werner rotert inn? Knapt. Han hadde et halvt år på å vurdere karen og etter noen mnder etter å ha hentet han tilbake er han så dårlig at han ikke kan brukes? Må bare beklage, men det synes jeg er inkompetanse.

• Knut svarte på dette.

For meg virker det som han er for "gammeldags" i treningsregimet sitt og at det straffer seg på øverste nivå med dobbelt så mange kamper. Så vidt jeg vet er det ikke like lange sesonger i ligaene han har trent i tidligere.

Uten å konkludere så er det vel også slik at PL har den høyeste intensiteten i verden - og at man i svært liten grad har mange "hvilekamper" slik det er i en del andre ligaer.

Schism Og når man først begynner å få skader benytter Ange da muligheten til å spille de yngre for å hvile de etablerte? Nei. Det gjør han ikke - før han må. Feigt.

Han ser det nok ikke på samme måte selv. En alternativ tolkning er at han ønsker å vinne hver eneste kamp og i sitt hode maksimerer sjansen for det i hvert laguttak - uten å ta med i beregningen hva som kommer senere av kamper/belastning. I såfall er vel den rette betegnelsen "naiv".

Knut

Enig i den beskrivelsen. Jeg kaller det «feigt». Men man kan selvsagt finne andre ord for det. Og mulig det finnes bedre ord enn feigt.

Dette blir en hard kamp, vi har fått mer skader i forsvaret.Hva er det som skjer?
        Vet de fleste skjer under kamp, men er treningen for tøff?
        Davies fikk et tilbakeslag, ute i noen uker til.

Wolves er ikke et dårlig lag.Så dem mot United og de var det beste laget.De legger ned en innsats som er imponerende.Jobber for laget.De har vunnet sin to siste og sluppet inn null.

Vi derimot er i en mørk dal, alt er tungt akkurat nå.Vi skaper lite og vi slipper inn mål hele veien.Innnsatsen hos noen er svak.Slitne spillere hjelper ikke, tunge tider folkens.
        Vi er blitt veldig avhengig av Kulusevski.Har han er dårlig dag så er det nesten garantert tap.Vi kan ikke ha det slikt.

"Tottenham have conceded the opening goal in 14 different home games in the Premier League in 2024; the joint-most ever by a team in a calendar year".

Vi slipper motstanderen for lett til, usikker på hvor mange sjanser vi fått imot oss de siste kampene, men det er veldig mange.Vi må bli mye bedre defensivt, Wolves vil få sine sjanser i denne kampen.
        En seier sitter langt inn her, trist nok.La oss håpe Ange blir backet i Januar vinduet, han har sagt det pressekonferanse at det blir kjøp i Januar.

Forster
        Porro-Dragusin-Gray-Udogie
        Sarr-Bentancur
        Johnson-Maddison-Kulusevski
        Solanke

Dragusin er veldig usikker, hvem stepper inn da.Bruke Udogie som midtstopper og Regulion på benken?
        Gi Dorrington en sjanse fra start?
        Son ute av laget, han sliter veldig om dagen.Ser trøtt ut og går sjelden forbi backen.
        Johnson må bli tøffere, han er på vei tilbake der han var før (nervøs og usikker).Ange må få han til utfordre backen sin.
        Solanke stakkars man, han spiller mye om dagen.Vi Lankshear på benken, kan han starte kampen?

presley Håper Dragusin er klar. Kunne tenkt meg Dorrington (ikke Dorrington-ekspert altså!!!!!) eller annen stopper fra u21 sammen med han, fordi jeg TROR at Gray ville styrket oss mer på midtbanen enn u21-stopperen hadde svekket oss totalt sett. Og hjemme mot Wolves BURDE egentlig være en kamp hvor noen kan få prøve seg.

Hadde definitivt vært det beste. Hvis han er nære 100%. Dragusin er ikke god nok til å halte seg rundt.

Schism kjem veldig an på kva vi meiner med "Nær 100%". Om der finst ein minimal risiko for at Dragusin kan være på bana i 60 minutt før vi må ta han av med skade, for at han så er ute i 2 mnd, så velger eg gjerne andre alternativ.

Hadde smakt med seier idag. Når sist vant vi en ligakamp hjemme? Burde ha en god mulighet idag selv om vi har vist mye rart i det siste og Wolves på dagen sin slett ikke er noe dårlig lag.

Andreas

Det er ei avveining, men hvis det var en «knock» på ankelen er det vanligvis problemfritt i så måte. Dvs hvis det er et bånd som kan ryke bør han selvsagt ikke spille uansett.

Hva gjelder skader er de plagsomme skadene de muskelskadene som ikke gir seg.

Vi må passe oss for Cunha og en viss nordmann, men dette er en kamp vi skal og må vinne.
                De ligger rett over nedrykksplass, og har mistet Neto som var en kjempetrussel.

Vi spiller hjemme mot et lag som bruker Doherty som stopper - og man er fortsatt ikke særlig trygg på at vi kan vinne. Oh how far we have come.

Så føler jeg meg merkelig optimistisk foran denne kampen. Uansett hvordan man snur og vender på dette er vi bedre enn Wolverhampton. Og nå går man inn til en kamp med mer hvile. Her kan man se for seg både Son og Johnson faktisk komme opp i lett trav i presset. Tror det blir noe helt annet enn de siste kampene (ikke ironisk).

Håper Ginola14 og andre er fornøyde her nå. Heia Tottenham!

Kom tidlig.

Liker hvordan Ange alltid klarer å skvise Bissouma inn. Men mannen er jo så flink så da fortjener han vår støtte. Heia Ange!

Når Dragusin tydeligvis er klar gir det seg jo seg selv i midtforsvaret.