FromtheLane Trodde ikke du likte at folk var spydige å sånn jeg? Snakk om å kaste stein i glasshus.
PL: Nottingham Forest - Tottenham | 26. desember 2024
FromtheLane Den kan du gjerne begrunne litt mer. Hva gjør Ange til en bedre trener enn Tuchel, som er krise ifølge deg.
Kungreke det er slik det er her. Alt er lov bortsett fra støtte til laget eller treneren.
- Redigert
Statistisk sett så skulle vi tape denne, slik ble det, mot Wolves bør vi derimot ha 3 poeng.
Synes derimot ikke Nottingham var fryktelig gode heller.
Første kamp jeg ikke ser i år. Sjeldent jeg har tenkt at familieselskap kanskje var mer gunstig for blodtrykket. Leste 124 poster her, virker ikke som om vi er helt i rute altså.
Noen av våre spillere som var positive? Spilte vi som vi som regel gjør eller var det justeringer med frispilling osv? Hadde vi noen sjanser eller var det fortjent at Forest vant?
Vil si det var ganske jevnt på sjanser. Johnson hadde to fine for oss. Kunne ha vunnet.
Mye ball. Veldig lite som skjer.
Spence var bra igjen. Selv om det er rimelig tåpelig å få rødt på den møte. Kulusevski gjorde en del rart, men som vanlig han som gjør noe. Bergvall så milevis bedre ut enn Bentancur. Må starte mot Wolverhampton. Werner var vel mer med på sine minutter enn Johnson og Son til sammen. Uten at det sier så mye.
Vil ikke si alle var ubrukelige. Men vi spiller uten selvtillit i et system som fungerer dårlig. Vi slipper ikke til så mange sjanser, men den vi slipper til er så klassisk hvor vi tømmer oss og Udogie gjør en fryktelig jobb i returen. Akkurat slik lag som Forest bør spille mot oss.
Er vel muligens forståelig at han ikke vil løpe for fort av respekt for sin tidligere klubb?
Skal heller ikke glemme at han ikke har startet de siste to kampene. Antakeligvis manglende kampform også.
Jaja...
Får ikke inntrykket at Johnson er så fornøyd med overgangen til Tottenham. Virker veldig uinteressert og lat.
Gode nyheter, holder fortsatt Manu bak oss, så neste kamp snur det!
Får hele tiden høre at Ange vinner noe i andre sesongen. Det å komme seirende ut av en bunnstrid, klassifiserer vel ikke helt.
John_chef hvem får du høre det av hele tiden?
FromtheLane det store internettet