Jeg har fått dødstrusler på jobb mange ganger, ikke fra folk på tribuner men folk som stod der rett opp i ansiktet mitt. Tror ikke jeg er noe supermenneske og det gikk og går helt fint. Hvis ikke Ange tåler at noen få personer utrykker seg på en pubertil måte som dette, da har han ingenting i en fotballklubb å gjøre.

Schism Og Mason var jo en kjedelig spiller så da er han også en kjedelig manager. Fanlogikk.

Syntes ikke Mason var kjedelig som spiller jeg, full innsats hele veien, skulle gjerne hatt han i laget når, selvom han hverken var Pirlo eller Gattuso i kvalitet 😊 Mason har stort sett styrt oss i motgang, og da er det svært få managere som oser karisma 😉

Men skjønner hva du mente med den 😉

FromtheLane
Postecoglou has a history of winning trophies during his second season at clubs.

He won the Australian title with both South Melbourne and Brisbane Roar and the Japanese championship with Yokohama F Marinos - all in his second season or second full season in charge.

Postecoglou also won the Asian Cup two years after becoming Australia boss - and the Scottish title in both seasons with Celtic.