Normalt taper vi denne. Selv med fullt lag. Så en eventuell seier mot ligalederen blir en stor bonus.
PL: Tottenham - Liverpool | 22. desember 2024
Føler litt på at det spiller liten rolle hvem vi spiller mot. Er vi «på» og har friske (nok) bein så matcher vi hvem som helst. Problemet nå er bare at det er så tynt i rekkene bak «første»-11eren at jeg frykter lite sprut, da det blir for mye spilletid på for mange
Sier som i Utd tråden; for hver kamp som går, kommer vi nærmere en seier mot Liverpool. Snart vår tur, kan godt være denne
Speaking at his pre-match press conference at Hotspur Way on Friday morning, Ange was asked for an update on Destiny and Timo Werner, who also missed the win against United, this time through illness. He said: "Timo was unwell yesterday, so we've got 48 hours before the game, hopefully he'll recover, and the plan is that Destiny should be okay."
Guglielmo Vicario, Ben Davies, Cristian Romero, Micky van de Ven, Mikey Moore, Wilson Odobert and Richarlison remain sidelined, with Rodrigo Bentancur still suspended.
Spilte innefotball med noen Liverpool supportere akkurat, spurte de om de hadde noen skader osv. Nei... dro litt på det. Mente de var godt forspent. Og Spurs da? Spurte de. Jo vi kan jo begynne med hele bakre femmern så å si sa jeg. Spesielt det der altså. Når det er sagt føler jeg like mye at tilfeldigheter og hvilken dag Spurs har ofte er like avgjørende i kamper som denne. Litt bingo. Skulle gjerne stilt med antatt beste 11'eren men vi har vel dritt oss like mye ut med de som vi har med et reservepreget lag.
Tenkte litt over det med enkeltspillere. Akkurat nå er det få eller ingen spillere jeg alltid ser etter når lagoppstillinga kommer. Vi er ihvertfall ikke et one man team. Nærmeste jeg kommer trur jeg er Kulusevski. Vi har to potensielle verdensklasse midtstoppere men føler allikevel på ingen måte at det var som da King spilte. Bare jeg så han var på banen fikk jeg håp.
Gascoigne
Lineker
Klinsmann
Ginola
Keane
Berbatov
Kanoute
Davids (mest for han var kul)
Modric
Eriksen
Kane
Alle spillere jeg følte kunne vinne kamper som idag. (Burde vel mest av alt hatt Erik Edman med idag )
Er vel noe av det som gjør Tottenham til en litt spesiell klubb. Trur ingen andre middelmådige trofesankere kan skilte med så mange stjerner eller ihvertfall spillere de aller fleste nøytrale fotballfolk rater høyt. Hadde jo Matthew le tissier og noen andre klassespillere i ''dårlige'' klubber men synes det har vært et trekk ved Spurs
Uforandret lag fra sist
Madball Helt enig i dette. Det er faktisk første gang siden jeg begynte å holde med Spurs rundt 90 at jeg ikke har noen spesielle følelser for hverken noen av spillerne eller manager. (Nærmeste må være Richy, men det er mer av sympati)
Men for ikke å bli for negativ, så har vi hatt noen fantastiske enkeltkamper denne sesongen. Håper den i dag blir en av dem, med seier får vi ei lita luke til Manu!
Bra lag, men litt overrasket at Ange ikke rotere på laget.
La oss håpe alle har friske bein.
Liker at Spence får fornyet tillit.Gray forsetter som midtstopper, dette er et stort talent folkens.
God kamp av Bissouma sist, greier han å levere i denne Kampen? Nå møter vi en litt tøffere midtbane.
Interessant at Reguilon plutselig er i troppen to kamper på rad. Har det vært en form for oppvaskmøte der? Tidligere har det nesten virket som Ange har foretrukket ungdom eller til og med en ekstra keeper foran ham.
Schism på kamp?
COYS!
Kam bli en lang ettermiddag hvis Forster skal fortsette å holde på sånn.
Vinner vi denne er det pga Forster. Holder laget på tærne som ingen andre.
Legger merke til at Liverpool ikke presser oss før vi har starta å spille ut bakfra. Liten tvil om hva de ønsker skal skje