Kungreke Cuti Så ingen som har vært svakere enn de andre? Som har sakket ned spillet veldig, mistet ball osv i større grad enn de andre fem?
Madball Den der av Son og Solanke. Oser virkelig ikke av kvalitet når de får en sjanse som er større enn Liverpools to første scoringer
Kungreke Schism Håper det blir nok buing og drit så Levy sparker fyren. Jeg har fått nok av dette pisset. Vi blir ydmyket på hjemmebane, hva er det han tenker?
Mabbutt Cuti Egentlig dumt av meg å trekke fram Romero. Stort sett en autostrada mellom han og Porro også, så ikke store forskjellen der.
Madball Flaut hvordan macallister outmuscler både sarr og Kulusevski. Kan ikke noen dele ham på midten snart?
John_chef Elendig av Kulu. Går rett på. Kan jo ikke go igjennom folk. Og Porro blottlegger hele høyresiden
Schism John_chef Porro blottlegger hele høyresiden Du vet at manageren har bedt han om å stå der oppe?
Eddie Kungreke Helt enig! Det ligner en komedie!! Vi evner ingenting! Det er null framgang! Har vanskelig for å se at dette kan fortsette..
Mabbutt Cuti Lite og gjøre nå tror jeg 😞 Ville satt inn Oluesi, Dorrington, Lankshear, Bergvall og Reguilon (Spence over på høyre). Kanskje hadde de hevet oss, men iallefall fått verdifulle minutter i beina.
Kungreke Få nå Son av den banen. FFS, er jo ikke noe poeng når han blir løpt opp hver gang. Med Werner kan vi i det minste få noen cornere.
Kungreke Ja, Bergvall og Johnson.. Men Son er fortsatt på banen. Ffs, få denne klovnen ut av klubben min.