Ginola14
Forskjell på å være dogmatisk og prinsippfast, og med Ange heller det mot førstnevnte. Var en statistikk tidligere i sesongen hvor vi hadde 0% utspill som ble slått langt. Lag som Liverpool og City lå på 15-25%. Det er den fleksibiliteten vi trenger - uten å bryte med prinsippene.
Så er jeg selvfølgelig enig i at det er Forster som driter seg ut, og ikke direkte Anges feil. Men de glippene kommer som en konsekvens av hva Ange krever av spillerne sine. Så kan man diskutere hva man skal måtte akseptere av den type feil for å kunne spille på den måten - jeg synes og man må kunne akseptere en del fwiw.
Men jeg tror uansett ikke Ange hadde hatt vondt av å gjøre tilpasninger i ny og ned uten å nødvendigvis bryte med grunnprinsippine. Pep skjønte fort at han måtte det da han kom til PL, Klopp det samme. Å på død og liv skulle spille seg ut bakfra (for å ta eksempelet fra i går) er noe av det mest risikable du gjør i fotball, og med en keeper som knapt greier å kontrollere ballen, sier det seg selv at det vil gå skeis.