Andreas På lik linje med at der er kontakt med Forster på 4-3. Heilt greit mål. Ingen grunn til å blåse for nokon av dei.
Schism Vanskelig å se om Bergvall dytter arma til keeperen. I så fall er det frispark uansett hvor lite det er. Kommer vel tusen versjoner av den det neste døgnet.
Sephiroth Etter det vi måtte finne oss i bli tillatt gjort mot Vicario på cornere i fjor burde United keeperen bare holde kjeft
reppekjeks Kunne vært interessant å se hvorfor Bergvall ble liggende nede mot slutten der. Virket som at han mente at Fernandes stemplet ham, men ikke én reprise av situasjonen i etterkant.
John_chef reppekjeks jeg reagerte på det. Rart når en spiller ligger nede så lenge. Og styggen Fernandes gikk bare forbi og gliste.🤮
Schism Synes vi er middels-dårlige. Men OK. Vi vinner. Skårer noen fine mål. Får ta med seg det. Liverpool blir noe helt annet. Må spille mye bedre enn dette på søndag. Men det kan vi også.
Mabbutt Litt shaky Stevens dette, men nok en seier mot Manu og attpåtil i cupen kjøper litt goodwill hos meg 👍
Andreas Sky pundit Jamie Redknapp has just called it a "masterclass in how not to see a game out" from Tottenham.
Mabbutt cjmozart Så sliten er det lenge siden jeg har vært etter en kamp Må innrømme at jeg er noen seire (med overbevisende spill) fra å være tilbake på det nivået av engasjement. Har vært langt nede de siste ukene, så kjente litt på likegyldigheten da baklengsene begynte å renne inn 😅
Madball De to baklengsa på rappen gjør naturligvis noe med det kvarteret. Man blir rysta av sånt. Men helt forbanna nydelig å slå manure med Fernandes. Uansett
Essi Madball Ja! Bare synd det blir litt bismak på avansementet. På 3-0 og hele initiativet så dette ut til å være en kamp man kunne ta med seg på veien til å snu skuta. Synd det da ender med full komikveld fra Forster. Og ja, han har sikkert fått beskjed om å spille ut bakfra, men det har han også mer en god tid til å gjøre bedre enn han evner i dag. Synes Forster har vært bra når han har kommet inn, men akkurat med ball i beina har det bare vært spørsmål om tid før det måtte skje noe slikt. Må også være lov å tenke selv og banke ballen opp en gang i blant…
Mabbutt Ginola14 tungt depressive Der har du meg, men ikke akkurat nå, som kampen er over 😅 Bare vent til søndag 😅
Schism Glad jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Kose meg med seier og klare å bedømme en prestasjon samtidig.