Dette blir tøft som vanlig mot Chelsea.Et lag jeg virkelig ønsker å slå så er det Chelsea.En klubb jeg aldri har likt.
Nå har vi så mye skader i forsvaret at det nesten er komisk.Regner med at Davies er ute (strekk).Veldig usikkert om Romero er klar (fatigue).VDV er garantert ute (strekk).Porro og Udogie er utslitt, kan fort få det samme som Romero.
Skremmende med så mye skader og vi er ikke halvveis på sesongen en gang.
Ange rotere ikke nok, det mener jeg.Det er mer kamper denne sesongen og noen spillere er med i nesten hver eneste kamp.Nå må han bruke de spillerene som knapt ha fått spilletid og vi kommer til se at de ikke sin beste form.Håpløst av Ange dette her, men han er ikke den første som gjør det.
Forster
Spence-Dragusin-Romero-Regulion
Sarr-Kulusevski
Johnson-Maddison-Son
Solanke
Romero er veldig usikker, men hvem skal inn om han er ute.Gray er en løsning, men har han fått en liten skade?.Dorrington en annen, men har ikke spilt et minutt med PL fotball.
Velkommen tilbake til Regulion, Ange må bruke de spillerene han har til rådighet.
Hadde vært kjekt om Ange la om til defensiv fotball og prøve å kontre Chelsea i senk, men det skjer ikke.