Dougie Når vi tar ett poeng mot Fulham og Bournemouth, og jeg egentlig sitter igjen med en følelse av at vi er heldige så holder det ikke. Ange out, og denne gangen står jeg for det.
Knut Madball bare å lage en ny tråd og sette opp i den 😉 (Når man oppretter en tråd så får man samtidig muligheten til å opprette en avstemning)
Mabbutt Synes egentlig Ange så like resignert ut som jeg var etter kampen. Egentlig gjennom hele kampen. Burde vel strengt tatt være under press nå. Liker fyren, men ingen katastrofe om det skjer endringer etterhvert, fallhøyden er ikke veldig stor.
gazza79 Cuti Personlig syntes jeg det greiene der er noe griseri, fordi han forsøker å gjøre jobben sin og det er helt sikkert ikke lett for han heller. Jeg digger fyren som person og derfor syntes jeg det er trist at dette prosjektet i mine øyne burde vært over for 10 kamper siden
Kungreke Madball Ja, det er "bare" å vinne mot Chelsea, et lag vi omtrent aldri slår. Ange er ferdig.
Cuti gazza79 Bue på egen manager midt i en skadekrise er flaut. Vi er 3 poeng unna 5. plassen som er rundt der vi er forventet å ende.
Knut Cuti dette tror jeg du har helt rett i. Forøvrig tror jeg Ange sitter trygt, ihvertfall noen kamper til. Vil dog være vanskelig (for Levy) å ikke gjøre noe om hele desember blir fritt fall.
gazza79 Cuti Helt enig ! Buing er jo en form for å vise misnøye men samtidig syntes jeg det er ufint, spesielt i skadekrisen som du påpeke. Personlig så hadde det ikke hjulpet om vi lå på andre plass rett bak LFC, fordi jeg syntes vi spiller utrolig lite underholdende og det føles bedre å se på maling tørke. Jeg elsket historien om faren hans og måtte mannen hvile i fred men tror ikke han hadde vært spesielt glad for å se hvordan laget har spilt i år med unntak av noen få kamper som faktisk har vært underholdende. Jeg er muligens en smule urettferdig fordi jeg forstår at ikke alle kamper er like underholdende men det virker planløst, dårlig taktisk disponering og alt annet enn underholdende.
Essi Cuti skadekrise er greit nok det, men en skulle tro at det var mulig å spille som at det ser ut som det ligger en plan til grunn, selv med reserver. 4 kamper, i alt for kort tidsrom, som har vært så dårlige at en ikke vet om en skal le eller gråte.
gazza79 Knut Fokuset til Levy burde være om han tror at Ange og laget faktisk kan prestere på ett høyere nivå i fremtiden og hvis han ikke tror det, da burde han kvitte seg med Ange nå når vi ikke er milesvis unna en god sluttplassering og potensielt CL/EL
Knut gazza79 er en vanskelig balansegang. hvem søren vil gidde å trene oss / ødelegge karrieren sin hos oss om det ser ut som at terskelen for å sparke er mer eller mindre basert på innfallsmetoden.