Romero har ikke trent enda, vil tro han ikke risikeres før kampen mot Chelsea?
PL: Bournemouth - Tottenham | 5. desember 2024
Høres lurt ut å fortsette med Dragusin-Davies i denne kampen tenker jeg. Ønsketenkning hadde vært å brukt Spence fra start, savner no offensivt fra den kanten der. Så lenge Bentancur er ute synes jeg midtbanen blir ubalansert uansett så må vel fortsette med sarr-biss sentralt.
Da har vi hatt to svake kamper da, så vi er vel i rute for én god?
- Redigert
Ikke utypisk om vi er tilbake med et godt resultat mot Bournemouth. Men det lover i tilfellet ikke godt for søndagen - kanskje jeg bare skulle la være å reise over til Chelsea-kampen
Tror Bournemouth vinner denne. Vi er så absolutt ikke i form for tida.
Knut kanskje jeg bare skulle la være å reise over til Chelsea-kampen
Selvfølgelig skal du dra!
Større risiko = større oppside!
Veeeeldig mange som ville ha billett til "3 sikre poeng" mot Ipswich
- Redigert
OsvaldoArdiles Veeeeldig mange som ville ha billett til "3 sikre poeng" mot Ipswich
Sjelden jeg drar på de sikre kampene (dvs det er jo ikke akkurat noen sikre kamper for oss for tiden). Men med motsatt strategi har det vært mange tunge stunder på vei hjem fra kamp de siste par årene. Dog så var Villa-kampen sist en stor opptur - og en betydelig "enklere" hjemreise
Vi hadde ikke slått Chelsea på 32 oppgjør da jeg reiste over Legendarisk kamp.
Solanke er visstnok ikke helt i slag enda. Mulig han skal trene i dag. Så blir han vurdert ut i fra det mtp morgendagens kamp.
Ikke flust i den rollen der når både Solanke og Richarlison er utilgjengelig. Son-werner-johnson virker i tynneste laget fysikkmessig. Men på en annen side ekstreme kontringsferdigheter på alle 3 så på bortebane kan det se veldig annerledes ut enn nå på søndag hjemme mot Fulham
Null problem. Vi var jo så smarte å beholde Lankshear så da får vel han spille.
Håper den kommentaren slår meg hardt i trynet. For å starte han gir faktisk mening.
Godt vi beholdte Lankshear. Helt tydelig at Ange tenker på han i denne pressekonferansen.
Prøver meg på noe modig (og urealistisk) til neste kamp:
Forster
Spence, Dragusin, Davies, Reguilon
Gray, Sarr
Johnson, Kulusevski, Werner
Lankshear
En aldri så liten "purge" av dårlig form
Son, Porro, Udogie og Maddison kan få prøve seg etter pause om nødvendig.
Her kan alt skje.Ingen som vet hvilket Tottenham lag som møter opp.
Etter sist kamp har jeg ikke mye tro her, Bournemouth er gode på hjemmebane, de har slått både Arsenal og City på hjemmebane.Kommer fra en sterk seier mot Wolves.
Vi har mye skader og nye fikk vi etter Fulham kampen.Det er egentlig ingen unnskyldning, når sesongen er over så snakker ingen om skadene som var i November-Desember.
Litt merkelig å skrive at vi sliter for tiden, det kun 2 kamper siden vi slo City 4-0 på bortebane.Vi ligger på en 7 plass og er kun 3 poeng fra en 4 plass.
Er redd vi har spillere som ikke vil dette nok, gir ikke jernet under kampene.Er fornøyd med slik tingene er.Hvis flere spillere ikke er motivert, ja da er det vanskelig å snu dem/dette.
Forster
Spence-Dragusin-Davies-Regulion
Sarr-Gray
Kulusevski-Maddison-Son
Lankshear
Må gi backene våre en pause, de begynner virkelig å bli slitne.Spence fra start og velkommen tilbake til Regulion.Må bruke de vi har.
Solanke er usikker, da blir det Lankshear fra start.
Håper Gray er frisk nok til å spille.Tar han foran Bissouma.
Vi må rotere mye oftere, gi ungdommene en sjans.Se på United og Liverpool i første rekke, de gir dem sjansen og plutselig tar de den sjansen med begge hendene (Liverpool:Jones, Elliot, Quansah) - (United: Diallo, Mainoo, Garnacho).
Føler ikke vi gir våre den sjansen.Jeg nevner dem pga de er klubber som har store forventninger og de skal kjempe om CL plass og trofe.
Spillerene våre blir utslitt. Porro og Udogie spiller nesten hver eneste kamp.Vi ser at de ikke er den formen vi kjenner, dette er pga de spiller for mange kamper, kroppen greier ikke å hente seg inn.
Romero er vel ut utslitt (Fatigue).Er bare spørsmål om tid til neste mann får det, hvis dette kjøret fortsetter.
Vi bør helt klart ha en seier. Uhyre jevnt idet midtskiktet på tabellen. Kun målforskjell holder oss inne i topp 10 og helgas Chelsea kamp er ikke akkurat 3 poeng i banken. Er vi uheldig/får en enda dårligere periode de neste to ukene risikerer Ange å feire jul på en typ 14-15 plass.
Bournemouth passer oss bra. Blir seier i kveld. COYS!
Bra vi starter Gray.