Schism Vi leker. Snart kommer vi oss over midtbanen. Forstår ikke hvem som kan være kritisk til dette.
Madball Schism Skjønner du er ironisk men synes ikke det er så helsvart. Vi er ofte ikke langt unna å vaske opp en målsjanse. Og jeg godtar at vi av og til vinner uten at prestasjonen nødvendigvis er spesielt imponerende
Schism John_chef Så sånn ut først, men umulig. Romaspilleren dekker vinkelen godt. Men slik som vi spiller her får han mange flere sjanser.
Madball Syntes Bentancur spiller litt for mye (over) på grensa ofte. Dumt å dra på seg en suspensjon på matta også
Schism Madball Og jeg godtar at vi av og til vinner uten at prestasjonen nødvendigvis er spesielt imponerende For all del. Jeg forventer heller ikke at vi skal være feilfrie i alle kamper. Og jeg tar selvsagt alle seire. Men synes det er fascinerende at noen synes vi var OK eller bedre i første. Så tipper jeg de fleste er enige i at andre er rimelig svakt i det minste.
Kungreke Schism Sorry, men jeg forholder meg til virkeligheten og vi har vært utrolig dårlige i dag. Dette er en kamp vi kunne ha drept så mange ganger men vi gir jo bort ballen (og kampen) gang etter gang i dag. Vi er heldige som berger uavgjort.