Schism Blir interresant å se om denne kampen faktisk kan permanent snu ting litt. Jeg tror ikke helt på slike ting, men hvis den slags kamper finnes kan det være denne. Bør være rimelig fryktløse fremover i alle fall.
Andreas Hadde heilt gløymt det var kamp i dag. Nokon som har ei forholdsvis objektiv oppsummering av kampen?
Andreas Bestemmte meg for å sjå kampen. Vi e rjo rimeleg heldige i 4de minutt. Hpland vart ubestluttsom. Hålan i toppform berre dundrar den i mål på første,
Mabbutt Andreas Den situasjonen (hvis det var den) var også veldig sterk av Davies synes jeg, kom seg fra motsatt halvdel og fikk foten foran 💪
Andreas Kungreke Ja. Hadde vore fint om vi kunne gruse Liverpool for en gangs skyld. Uten dommerfeil helst...
Mabbutt Kungreke Glemmer aldri hjemmekampen mot Pool i 2011. Da spillerne gikk på banen sa Øyvind Alsaker at Pool-spillerne gikk ut på "Three points Lane" . Mot slutten av kampen virket Alsaker å være på gråten 🤣
Mabbutt Spent på om det er dette laget som møter opp mot Fulham, eller om det som spilte mot Ipswich møter opp 🙈 Makan til ujevn sesong!
Andreas Ser kampen i reprise no. Gledar meg til resten mtp på resultatet. Men at vi leder 0-2 etter 22 min er jo eit ran. på ein "Normal" dag setter dei MINST 2 av dei sjansane der. Og vi er vel ikkje heilt uvante med at dei fort har 4 av dei der sjansane i buret vårt.
Kungreke Schism Vi har en edge mot city, håper vi kan begynne å spille mot alle lag som om de var city.
Andreas Mabbutt Eg måtte sjå måla i reprise fra den kampen no. For eg hadde gløymt den. Da huska eg. Fantastisk kamp. Godt hjelpt av udisiplinert Liverpool med 2 raude kort, om eg ikkje huskar feil?
Andreas Eg beklagar at eg er på etterskudd i kampen. Men den redninga til Vicario i det 30 minutt (som var offside) er jo berre sjukt god.
OysteinS Andreas Vicario hadde en kjempematch i dag etter min mening, gleder meg til å se kampen om igjen helt uten store nerveproblemer ☺
Andreas OysteinS første omgang ferdig for min del. Og eg vil påstå at det er av det absolutt beste eg har sett sidan Lloris var på sitt beste. Vicario første 45 viser både dei store redningade OG stabiliteten som Lloris hadde i storhetstida. Ikkje at eg ønsker å samenlikne dei. Vicario har langt å gå før vi skal samenlikne dei ordentleg.