Å diskutere ytterpunktene her tror jeg blir ganske fånyttes. Ja. Man må forvente mer av spillerne, men Ferguson, Eggen osv. var ikke geniale managere bare fordi de plukket det riktige laget. Den totale pakken med å forberede laget, taktisk, fysisk, mentalt osv. Når hele laget underpresterer synes jeg personlig det er enkelt. Da faller ansvaret på manageren. Spesielt når man taper, ikke helt ufortjent, hjemme mot et lag som Ipswich.
Samtidig er det andre ytterpunktet også «feil» etter mitt syn. Ange spiller ikke. Ergo er det spillerne som må levere. Og det er meget mulig våre spillere faktisk ikke er så gode som man bare for et par uker siden trodde. Vi har veldig mye potensial i laget, men om det er veldig mye kvalitet gjenstår å se. MEN det forklarer ikke kampene mot Brighton, CP og Ipswich. Vi hadde tydelig nok kvalitet i første 45 mot Brighton. Den har ikke forsvunnet.
Så er jeg muligens enig i Ange sin fremgangsmåte at spillerne må løse oppgavene på banen - og de må få mye frihet til å lære seg og takle denne type situasjoner. Jeg kan derfor tåle en del i veien til forbedring, men disse tre opplevelsene kommer vel tett nå.