John_chef Synes Son hadde to veldig gode involveringer som begge fort kunne endt med mål (innlegget og dribleraidet). Sammen med avslutningen til Solanke er vel det beholdningen offensivt i første. Mer skuffet over de andre. Formspillerne Kulusevski og Johnson helt usynlige.

Ang. Porro er jeg helt enig. Alt for mye surr både offensivt og defensivt. Håper som sagt Spence kan få prøve seg litt her fremover.

Dragusin bør jeg ikke si så mye mer om tror jeg 😅

Johnson kan fåm5 min i andre omgang til å vise at han kan brette opp ermene, hvis ikke kan han ta seg en bolle. Han er en luksusspiller

Madball

Handler ikke bare om å plukke folk. Handler om å få folk klare mentalt til kamp også.

Begynner å bli en trend for Ange at det klarer han ikke ofte nok.

Deilig 💪 Solanke igjen. Bra.

Herlig den trengte vi.Kanon start på omgangen.

Schism den kjøper jeg rett og slett ikke. Ja du har rett i at en manager gjør eller bør gjøre mer enn å plukke 11 spillere men ffs.

Madball

Du kjøper ikke at vi starter dårlig veldig ofte? At en manager ikke har et ansvar utover å plukke spillere?

Ganske klar den desverre... Avslutningen hadde retning månen.

Godt gjort av Solanke å skyte så dårlig. Hadde vært enklere å sette den i mål direkte.

Var dessverre en meget svak avslutning ja. Vi må sette de der.

Ser at Keeperen til Ipswich får halde ut tiden.Får sikkert fult kort i det 88 min.

Da er det bare å syke seg opp til lange pauser i spillet og rullende spillere.

Kanskje bruke andreomgangen til å gi Spence, Gray, Bergvall og Lankshear noen minutter i beina?