Mabbutt Schism Jeg vil si vi er et ganske middels lag. Denne får du høre igjen neste gang vi vinner en kamp 😅
Schism Det er vel å ta i. Hva gjelder Porro er det ganske godt gjort å gi Spence en ny kontrakt, men ikke gi han minutter i dag når man ser Porro. Ange-spesial.
John_chef Hadde dommer gitt gult kort for drøying av tid tidlig, så hadde vi kanskje hatt et annet kampbilde
Madball Tenker vi bør prøve noe annet enn Porro ei beite framover. Når det er sagt er lista over spillere som er ræva idag ganske lang
Schism Jeg har ikke noe særlig behov for å sparke Ange. Jeg står fortsatt på at han bør få til sommeren så lenge spillerne ikke gir opp. Men man kan jo se gazza79s og Dougies poeng etter å ha sett dette, CP og Brighton så tett etter hverandre.
Dougie Terningkast 1 kamp av både Ange og spillerne dette. 5 tap på 11 kamper holder bare ikke om man vil kjempe i toppen.
Kungreke #angeout Sorry, men dette er rett og slett ikke godt nok. Dette er hans lag og de fikser ikke fotballen hans.
Erlendl Kungreke Det har vært sånn under alle trenerne vi har hatt. Er bare en Spurs greie. Vet ikke hva det er, men tror det er mentaliteten i HELE klubben fra topp til bånn som er problemet.
Erlendl F….. er så typisk oss 😡 Ipswich skal vi bare slå men vi feiler IGJEN. Er så lei av å tape slike kamper. Men, vi har ikke bedre spillere så…..