Mabbutt

Faktisk ganske sprøtt hvis ikke verdens beste i det minste kan spille på venstre.

Det sagt. Ikke noe imot laget generelt. Synd vi må stille så sterkt, men forstår greia.

Schism Du sier noe der, men må bare lure, har midtstoppere alltid vært så bundet til en side? Innbiller meg at det var mindre viktig før i tiden...

Mabbutt

Vet ikke. Vet ikke hvor mye man skal gjøre ut av det for Dragusin heller.

Med ball kan jeg se for meg at det har litt mer å si nå enn før fordi stoppere generelt blir bedt om å spille mer. Da er det for de fleste mer komfortabelt å spille med den sterkeste foten ytterst (gjelder ikke alle).

Og noen er mye bedre til å takle den ene veien vs den andre. Om det gjelder Dragusin vet jeg ikke. Får kanskje se.

Schism
      Tenkte litt det samme.Jeg liker Davies, men hvorfor beholde han.Ange hviler Udogie og det er på tide, men det er ikke plass til Davies.

Må innrømme at jeg følger med på Solanke da jeg tydeligvis hadde en diamentral oppfatning at ham enn mange andre sist. Begynner med å miste 2 av 2

Perfekt anledning, nå gjelder det å få fotfeste her!

Jeg tror knapt mine egne øyne 🤣

Men for all del: gledelig!

Genialt at Werner må ta den på ett touch, da slipper han å overtenke osv. Bare dunke til

Men tenk om vi hadde spilt med denne intensiteten i dem seneste kampene da.

Selv om jeg ikke er noen stor fan av Werner så unner jeg han den der. Perfekt satt på direkten der. Veldig pent mål! Fantastisk forarbeid også, skal ikke glemme det.