Madball Ræva kamp. Omtrent like ræva som den på torsdag men da møtte vi et enda dårligere lag og vi spilte hjemme. At Johnson og Solanke begge spiller 97 min og får til så lite gjør meg bekymret.
Schism Fascinerende patetisk. Noe vits i å ha Ange på kampene egentlig? At Bissouma spiller 86 min av den kampen er egentlig nok til å gi noen sparken. Fortsatt et håp om at vi skal komme oss forbi Forest i løpet av sesongen.
John_chef Det er jo ganske utrolig at ikke vi kan omstille oss, ut ifra motstander og spill. Til og med 5 min på overtid så småspiller vi i forsvar, istedenfor å banke ballen opp på en av to spisser.
rihno Glemte at de ikke hadde vunnet en kamp i år. Da hadde jeg selvsagt ikke tippet seier. Palace spilte selvsagt sin beste kamp siden krigen, Eze fikke endelig spillet til å sitte og Henderson hadde noe gode inngripen. Det satt aldri i dag. Ikke i det hele tatt.
Erlendl Det lugger og lugger, vil seg liksom ikke. Ser at flere vil kvitte seg med Ange, men hvem skal ta over? Mason? Mareritt.....
Madball Erlendl hehe føler ikke tiden er inne for Mason enda. Men at han garantert kommer til å ha en ny periode som manager for oss på et eller annet tidspunkt er skrevet i stjernene.