gazza79
Det var faktisk i slutten av oktober at du smalt til med det som visstnok var klaging.
gazza79 Jeg er ferdig med Angeball, dørgende kjedelig. Ingen plan når motstander ligger med 10 mann i forsvar, taktisk svak
gazza79 Skjønner poenget men har følt det lenge når vi har stilt med antatt beste lag og. Digger fyren, bare mistet troen på at han er mannen til å løfte laget til topp4
Man kan jo forstå at folk blir frustrert og sinte av å lese slikt 😉 heldigvis fikk du saklig svar fra den delen av forumet som ikke driver med slik usaklig klaging som du gjorde.
Cuti Huff, ja alt var så mye bedre da vi lå med 10 mann i forsvar hele kampene.
Uansett. Off-topic.
Hvis Frank kan levere så dårlig som Ange helt frem til slutten av oktober 2026 før man begynner å miste tålmodigheten vil jeg påstå vi har en veldig forståelsesfull fanbase. Veldig mange har jo drømt om vår «Ferguson» i 20+ år. Den drømmen tror jeg gjør at man ikke alltid klarer å forholde seg rasjonelt til det visse trenere leverer. Ble vel muligens forsterket denne gangen av at man endelig hadde en kar som snakket godt for seg. Da spesielt etter Mourinho og Conte som ble litt pinlig til tider. Vet ikke.
Slik sett tror jeg Frank vil være mer i stilen til Ange. Bare en litt mer høflig og skandinavisk versjon. Som forhåpentligvis lyver mindre. Mitt store spørsmålstegn der blir om Frank har nok «pondus» til å lede et stort lag i PL når ting går litt skeis. Tiden får vise.