Schism Werner har ikke vært dårlig. Og man skal vel bare tilbake til siste kamp at Son bommet to litt like. Bedømmer folk hva som faktisk skjer på banen eller er det bestemt hva man skal mene før kampen starter? BJ prøver å få rødt for filming?
Cuti Schism Bedømmer folk hva som faktisk skjer på banen eller er det bestemt hva man skal mene før kampen starter? Hahaha. Dagens.
Eddie Bedømmer Werner ut i fra prestasjoner over tid. Toppet nylig med horribel innsats. Mener andre bør starte før han hver kamp
Schism Synes Werner skal bedømmes utifra dagens kamp om han bør fortsette eller ikke. Og i dag har han ikke vært dårlig. Faktisk vil jeg si han har vært overraskende god. Oppløftende.
Mabbutt Cuti I tillegg til målpoengene som han har hatt nesten hele tiden, synes jeg han begynner å bli mye bedre spillemessig! Måtte utviklingen fortsette!!
Kungreke Vi må få det andre målet raskt i andre og drepe kampen nå, de har mistet en viktig spiller men Eriksen sitter på benken og kan fort finne på noe lurt mot oss.
Schism Og jeg ønsker Werner ut av klubben 😅 Veldig mye bra i dag. Bentancur sliter. Og strukturelt bommer vi litt vel ofte. Spesielt høyresiden defensivt er som vanlig tynn. Romero ligger ofte for høyt og Porro for langt inn. De to har null kjemi defensivt.
Andreas Kan jo forstå at dommer gir rødt der. Fra vinklen had og vi såg fra var den jo skikkeleg stygg den taklinga. Men VAR burde rydda opp. Synd. For om vi vinner kjem fokuset til å være på dommerfeil istadenfor vår egen prestasjon.
Kungreke Synes det er helt greit at han får rødt, strengt dømt men den evig karismatiske Fernandes skulle hatt rødt i mange andre kamper. Helt greit at han får rødt, he had it coming.