Dougie Cuti Ønsker selvfølgelig alltid å vinne, men er søndagen vi må vinne. I Europa League må vi bygge for fremtida.
Cuti Mabbutt Enig. Synes egentlig de fleste har sett bra ut. Bortsett fra Dragusin da som verken taklet nivået til Coventry eller Qarabag 😂 Men vi slipper nok han på en stund nå heldigvis.
Madball Dougie Hvem sier at rørleggere ikke kan spille fotball? 😉 Nei enig at vi kunne holdt riggen. Vi spiller hjemme osv Hadde jeg vært Bergvall må jeg innrømme at jeg hadde vært fly forbanna på Dragusin. Helt unødvendig å felle en spiller så du garantert blir utvist etter 7 minutter. Synes jeg stort sett ser light versjoner av den type involveringer av Dragusin hele tiden, at han sliter med tempoet og kompanserer med armbruk og små etterslengere.
Madball Synes Davies virkelig gjør manns jobb. Virker som han skjønner hva Ange prøver på og kan bli flyttet rundt. Han har sine begrensninger men det handler ihvertfall ikke om holdninger, innsats og vilje
John_chef Helt utrolig hvordan vi spiller på oss så mange unødvendige brudd. Slurv og enkle balltap, dette holder ikke. Og vi mister ballen uten en gang å bli presset, er jo helt tåke.