CWaddle Tre tenåringer, hvorav to av dem 18 år. Pluss en 17 åring på benken som med stor sannsynlighet vil komme inn. WTF is going on? 🎉
Kungreke CWaddle Vi bruker stallen, vi har mer av spillet nå enn i starten. Dette kan gå bra dersom gutta holder fokus.
Kungreke Mabbutt Det tror jeg aldri kommer til å skje, skjønner virkelig ikke hvorfor vi kjøpte ham, han er rett og slett ikke noe god til det han skal være god til.
CWaddle Kungreke Absolutt ikke 🙂 Noe av det største talentet jeg har sett. Hvordan ta tak i og ville dominere og være absolutt over allt.
cjmozart Jeg forstår virkelig ikke hva Werner gjør her. Han gjør ingenting. Må være fornuftig med en yngre spiller vi kan bygge opp med kamper.
Essi Kungreke At folk som hever lønn valgte å ta han på nytt lån er det sjokkerende her. Å ta sjansen fjor var greit, men med det han viste og problemet vi har på kantene er det hårreisende. Mer begrenset fotballspiller skal du lete en stund etter..
John_chef Ser hvordan dem prøver å angripe oss på venstresiden. Udogie forsvinner oppover banen, Werner drikker saft og Davies sitter i rullestol
Mabbutt John_chef Synes forsvaret funker bedre enn tidligere i sesongen, ingen tidlige baklengs, og ingen baklengs på corner foreløpig 😅