Kungreke Kan du lære deg å skyte eller i det minste orientere deg sånn at du kan sentre til noen andre, Johnson?
Kungreke For et elendig lag vi er. Nei, jeg begynner å få nok av dette nå. Kjenner entusiasmen for hele Tottenham er i ferd med å forsvinne.
Mabbutt Det var dødballen, da mangler bare at de sniker seg mellom høyre stopper og back og scorer et til.
Sheik Hjelper ikke å ha mye ballbesittelse når vi ikke skorer mål. Ikke annet å forvente enn at Arsenal minst skulle skore et mål. Da må vi ha minst to mål, og vi er ikke i nærheten så langt. Ingen sjanser jeg tenker at den må sitte.
Cuti Blir vanskelig når corner i mot er mål. Slo vel hull i lufta den ene gangen han var ute i feltet i første, så da er Vicario limt til streken igjen i andre. Romero må selvsagt stå imot dytten bedre og.
Schism John_chef Dessverre. Jeg liker han, men er ikke tilfeldig at han er sterkt involvert av 4 av 4 mål i mot. At han og Ange er immune mot kritikk er et litt merkelig mysterium. Ikke at dette er tapt.
Kungreke Hva er poenget med å spille denne type fotball når alt vi har fremover på banen ikke er i stand til å sette ballen i mål.
Kungreke Vi har gjort en komplett 180, fra å være for dårlige til å spille defensiv kontringsfotball er vi nå for dårlige til å spille offensiv ballbesittelsesfotball.