Skuffende kamp i går. Jeg synes vi er flinke til å rulle ball mellom midtbanen og deres 16-meter men der stopper det som regel opp. Vi klarer ikke å skape særlige sjanser mot etablert forsvar. Når vi har overganger og kan sette fart er rett og slett Johnson/Werner for dårlige i valgene sine. Odobert synes jeg virker mye farligere enn Johnson.
Johnson og Werner er raske men ingen av dem kan avslutte og de tør utfordre i altfor liten grad. Synes flere av kjøpene til Ange er for dårlig kvalitet til å løfte oss det siste som skal til. Jeg er heller ikke overbevist av Solanke selv om han jobber greit og er nære på i dag.
Synes Kulusevski er vår beste med innsats og fighter for laget.
Maddison er en skygge av den han var i starten av fjorårsesongen og Son er også usynlig i store deler av kampen. Synes også Sarr burde starta.
Reagerer også på en hendelse i 1.omgang hvor Arteta tar ballen i hendene uten at den er ute av spill fordi han forventer et frispark. SÅ blåser dommeren frispark mens Arteta står med den i henda.. Frisparket var billig, men uansett ikke greit at han blander seg inn før dommeren har blåst og han skal ikke blande seg uansett så synes det er rart han ikke får gult der.