Synes ikke Forster har gjort seg bort de gangene han har stått. En klar svekkelse, ja, men vi overlever nok.
Januarvinduet 2025
- Redigert
De siste par kampene han spilte var han kanskje ikke 100%. Men tidligere kamper han har spilt synes jeg ikke han har gjort seg bort i det hele tatt. Den tid forsvaret og Vic fremdeles var under lupen for store svakheter på dødballer så var det vel enkelte som også mente at han var en oppgradering hva angår det aspektet.
Virkelig å slå på stortromma det der ja. Winks
Hvis Ange henter Winks... Da må det faen meg funke, hva blir det neste? Dier og Ndombele?
Legg for guds skyld penga i spillere som gjør oss bedre istedenfor at vi skal ha uendelig med middels backups. Da blir vi backup til topp 4 også.
Jeg sier ikke at vi ikke trenger en hvis størrelse på stallen, men å handle mye istedenfor presist har jeg aldri skjønt meg på.
Winks... Han solgte vi til Championship...
Jeg har ikke noe problem med KWP. En av få Southampton-spillere som kan å spille.
Uten å selge har vi et stort tropp-problem. Klarer ikke helt å se hva for noe stort vi får gjort.
Og tar jeg ikke feil må feks Bergvall bli værende hvis han i fremtiden skal bli regnet som Club Trained.
Så hvem skal ut? Man kan kanskje kaste ut Odobert, men burde ikke da Spence få plassen?
"Vi skal gjøre smarte ting hvis vi kan, men hvis vi ikke kan kan vi ikke det."
Vanskelig å være uenig egentlig.
- Redigert
Fornuftig å akselrere planene om en ny keeper hvis mulig.
Vanskelig å være uenig i det.
Tror ikke det skjer veldig mye i januar, men veldig spent på sommeren. Ser flere og flere rykter om Porro og Romero, om så, håper jeg vi tar oss godt betalt!
Ange Postecoglou on how many players he would like in January:
"It’s a bit tricky and a lot will depend on what happens in this next three weeks, who we get back in that time, where we sit with the health of the squad at the beginning of January.
"January is a tricky one. I wouldn’t expect us to do too many significant things in January but if January 1 we’re in exactly the same position we are now with nine players out I reckon we’d be doing something."
Ny klubblege, DM og en angriper med dribleferdigheter må inn i januar.
Problemet er nok dessverre ikke så enkelt som at klubblegen er udugelig, men heller hvordan spillerne brukes.
Så det du sier er at vi har hatt udugelige trenere i 30 år?
Du mener vi har hatt samme klubblege i 30 år?
At vi har flere muskelskader nå enn tidligere tror jeg ikke er spesielt kontroversielt å si. Og at Ange «hviler» folk etter at de er kjørt i grøfta. Aldri preventivt (mulig Kulusevski en kamp som unntaket som bekrefter regelen).
- Redigert
Tror du skjønner hva jeg mener. Vi har hatt mye skader så lenge jeg har fulgt laget, og det begynner å bli noen årtier.
Tilfeldig? Kanskje. Har Ange vært trener hele den tiden? Nei.
Men allikevel vil du bytte ut klubblegen?
Tviler egentlig sterkt på at vi har hatt særlig flere skader over de siste 30 årene, men vanskelig å mene noe særlig om. ChatGPT mener Chelsea, United og Liverpool er topp 3 hva gjelder mest skadeutsatt de siste 30. Uten at jeg helt stoler på at ChatGPT har gjort en god jobb der.
Alle fans husker sine egne skader best.
At Ange har hatt en rolle i skadene til Romero og VDV synes jeg er rimelig opplagt. Også litt merkelig hvor mange hamstringskader vi har hatt. Ikke sett på statistikken der heller i forhold til andre, men kan ikke huske at vi noen gang har hatt så mange. Alt tyder på at det er linket til måten Ange trener laget. Selv om det er vanskelig å si helt sikkert.