Sheik Vlahovic er vistnok benka i flere kamper nå. De har kjøpt Muani som de satser på, så Vlahovic kan jo være en mulighet som byr seg.
Schism Husker tiden vi brukte å kjøpe spillere som spilte godt mot oss. Men Igamane og Dibling hadde vært fabelaktig det.
Schism Ferguson og Tel hadde vel vært 200m for litt siden. Som også er grunnen til at jeg alltid er skeptisk til å betale voldsomme summer for veldig unge spillere. Dibling inkludert, men der har vi malt oss inn i et hjørne.
Kungreke Schism Føler jeg kunne gjort den samme jobben billigere med siste FM utgaven og alle ligaene påskrudd.
Kungreke Cuti Ståle Solbakkens tidligere assistent gjør en skikkelig bra jobb. De fikk Wolves ned i championship, Lange er ikke fornøyd med å leve i skyggen av Ståle så han skal få Tottenham ned i championship.
Schism Går så det griner der. Litt vondt for å tro på de rapportene der gitt. Men hvorfor skulle Chelsea låne bort til oss? BB og Diasi ville i beste fall vært fjerdevalg hos oss.
Cuti Synes de to nevnte er bedre enn både Dragusin og Davies. Spesielt BB hadde vært nyttig med sin venstrefot.
Schism Gir ingen mening for Tottenham å låne inn noen for å ta spilletid fra Dragusin. Selv om jeg heller ikke liker Dragusin, men skal Dragusin bli bedre - må han spille. Og Ange liker Dragusin av en eller annen komisk grunn.