Schism Du kan jo svare på hvor han skal spille? Eller vet ikke? Kommer selvsagt an på hvordan man definerer oppskrytt. Bedre enn Mudryk er han jo.
Cuti Hvorfor kverner du på om Mudryk hele tiden? God spiller som valgte feil klubb. Olmo hadde nok vært aktuell på begge vingene og begge indreløperrollene, samt backup som falsk 9er. Tipper han hadde fått nok spilletid for å si det sånn.
Schism Hva slags vinger liker Ange? Er Olmo en slik? Spiller vi med "falsk 9er"? Og trenger vi flere indreløpere som er suspekte defensivt? Han hadde et strålende mesterskap i sommer. Før det har han stort sett vært ganske middels de gangene jeg har sett han. Hehe.
Cuti Ser ut som Ange liker vinger som produserer målpoeng. Olmo er jo definitivt en sånn. Selv om han nok mest sannsynlig hadde spilt i en av indreløperrollene mest tipper jeg. Uansett er han utenfor vår rekkevidde. Det sier vel sitt.
Schism Helt rå på målpoeng er han knapt. Og han skulle tatt plassen til vår beste spiller i år? Høres ut som jeg er veldig mot Olmo. Er ikke det, men ser ikke helt drømmen. Spesielt ikke når han har vært halvskadd omtrent hele karrieren.
Knut Et par dager gammelt fra Gold: Football.London understands that Spurs are looking at potential recruits across a few positions, including a new CB, LB and a midfielder, with Ange and Lange looking to make things happen quickly this week to bolster the squad. Spurs are also considering the keeper situation.
Kungreke Knut Som vanlig en nothingburger fra den kanten. Mannen kan kunsten å lage mat til tusener av en spiker.
Schism Litt morsomt hvordan en mann som ble så hyllet (mye med rette) ender opp med de fire der. Vicario er god og kom til en akseptabel pris. De tre andre er ikke dårlige, men Johnson alt for dyr. Maddison og Dragusin feil spillertyper for Ange.
Kungreke Dougie Bedre enn de vi har som backup for forster i alle fall. Forster er jo en type tredjekeeper må, burde ikke spille så mye som han gjør.
Sheik Dougie om bedre, hvor mye bedre? Viktigere enn å forsterke andre posisjoner? Er denne keeperen fornøyd med å være nr.2? Jeg ville ikke ha brukt mye penger på dette nå, om vi da får mindre å bruke på en skikkelig god spiller.
Schism Kjenner han ikke så godt, men sabla god mot oss. Riktig type. Riktig alder. Hva som har skjedd aner jeg ikke, men hadde ikke vært motstander av å ta en sjanse på han.
Schism Morsomt når Ange snakker om bredde. Nesten så man skulle tro han har lest mine innlegg her inne. Til og med samme “oppgitte stønn” 😂 Merkelig hvor ofte jeg er enig med han. Bare så synd han er en så middels trener.