Sant. Men denne gangen Ange som sa det direkte. Tviler på at han lyver.
PL: Newcastle - Tottenham | 1. september 2024
Borte mot Newcastle som har banket oss kraftig de siste sesongene.Vi har noe å jobbe med.
Vi må greie å heve oss, noe jeg tror vi gjør.Tror også vi spiller slik som vi gjorde mot Everton, ingen ren spiss.Så ut som det fungerte godt, fikk et inntrykk at dette har de trent på.
Midtbanen blir viktig her, vi kan ikke tape den.Vi må heller ikke spille som hodeløse kyllinger og gå fram med alt.Newcastle har raske spillere som straffet oss hardt sist vi spilte på St. James park.
Tror ikke det mange forandringer på laget.
Tror Ange starter slik:
Vicario
Porro-Romero-VDV-Udogie
Sarr-Bissouma
Johnson-Kulu-Maddison-Son
Spiller uten ren spiss, gjør slik vi gjorde mot Everton.Alle og ingen er spiss.
Johnson får starte, han har fart og jobber godt defensivt.
Bissouma imponerte meg sist, trodde ikke han klar.Sterk kamp av han.
Kulu inn, ser ut som han er i form.Trenger litt muskler offensivt og når han er i form er teknikken imponerende.
Vinner vi denne er vi minimum på andreplass når kampen er slutt
Ryktes at Udogie er usikker også. Ikke helt topp dette.
Hvis det stemmer, da blir det vel Dargusin og Davies som kommer inn.
Er det skader eller sykdom, noen som vet?
Håper Udogie er med Er vel den plassen vi har dårligst dekning. Spesielt når VDV er ute også.
Udogie starter!!
- Redigert
Devine er på benken. Det samme er Johnson.
- Redigert
Jeg har personlig ingenting i mot Johnson og ser veldig gjerne at han lykkes. Når det er sagt så er det en stund siden jeg synes han var i superform for oss. Den gode formperioden hans sist startet vel med at han ble en slags "supersub" noen kamper - eller husker jeg helt feil? I såfall er det bare å krysse fingrene for at dette igjen er oppskriften som skal til!
- Redigert
Nå er det litt vanskelig med Cuti som har ganske selektiv hukommelse, men jeg tror dette er en kamp som passer Johnson bedre enn de to foregående - noe jeg også har skrevet.
Så husker jeg også som Knut at hans lille opptur forrige sesong kom etter noen solide innhopp. En Johnson som kan løpe siste 30 når Newcastle begynner å bli slitne kan fungere det.
Mer skeptisk på at denne kampen passer Kulusevski som ving. Han er ikke treg selv om han løper rart, men han kan veldig sjelden løpe forbi noen bredt i banen. Ei heller sikker på om det er så gunstig for han at han ofte må bytte posisjon. Liten tvil om at han ser mer komfortabel ut sentralt. Men får håpe selvtilliten er såpass høy nå at han fikser det også.
Ellers viktig at vi ikke mistet begge på venstresiden bak. Selv om Udogie har vært rimelig ustabil så langt i sesongen.
Naturlig at det går litt opp og ned. Litt misforstått det der om at jeg er så spesielt stor fan av Johnson. Sa vel bare at jeg trodde han kom til å ta høyrekanten fra Kulusevski i løpet av fjorårssesongen. Det viste seg å stemme ganske godt. Synes han hadde en fin utvikling utover våren og bidro med masse målpoeng. Men om Odobert eller noen andre er enda bedre så er ikke det meg i mot. Bare de beste får spille.
- Redigert
Cuti Er mange potensielle målpoeng på benken i dag ja, med Werner og Johnson, satser på at de kommer inn og produserer noe i dag Bare målpoeng-kongen fra i fjor som mangler, Richy, og med han tilbake skal vi ha en meget god bredde i angrep
Synes Odobert gjorde seg fortjent til en ny start forrige uke da
Mabbutt Richy er dessverre skadekongen. I år også.
Men så jo forrige helg at Son er en heftig backup for Solanke. Og hvis Odobert kan levere det han gjorde første 15-20 i en omgang eller to så blir dette bra.
Mest spent på Dragusin i dag. Han har dessverre hatt til gode å imponere noen enda. Håper han har mer inne.
Vet ikke om jeg vil si Werner tilbyr mye målpoeng, men både han og Johnson kan gjøre en jobb. Spesielt hvis vi leder. Mindre tro på at de kan forandre en kamp hvis vi ligger under.
Uansett helt akseptabel benk angrepsmessig med tanke på at to er skadet.
Er vel som oftest kaos mot Newcastle, men tror denne blir jevn. Dessverre tror jeg vi nå taper med de «nye» skadene. Newcastle har mange bra spillere og en solid benk også nå.
Når det gjelder BJ, så ser han ut for meg som en spiller som er best når han slipper å tenke. Skal det løpes, times løp eller skytes, er det best at det skjer helt uten tid til å vurdere hvordan det skal gjøres.