Cuti
Å være i overkant opptatt av å «ha rett» om enkeltspillere er det heldigvis ingen andre på forumet her som driver med!

• Cuti svarte på dette.

Er ikke overbevist om kalastall i denne kampen. Ut i fra hva vi viste i andreomgangen mot Leicester er jeg ikke engang sikker på at vi vinner. Vi trenger å heve oss betraktelig, håper Leicester bare var et arbeidsuhell og ikke malen for resten av sesongen, vi hadde nok av det der i fjor. Håper Solanke starter, han er mest sannsynlig den beste målscoreren vi har i klubben med mindre Son finner ut at han er fotballspiller igjen.

Cuti
    Hehe, hva som er innafor skal ikke jeg diktere. Var sikkert litt unødvendig. Uansett er det i aller høyeste grad en ball som kastes frem og tilbake!

Forøvrig er jeg av de som synes Johnson får litt ufortjent mye tyn. Samme synes jeg forsåvidt om Kulusevski og.

Ange Postecoglou has confirmed that Dominic Solanke and Rodrigo Bentancur have been ruled out of this Saturday's Premier League clash with Everton.

Pedro Porro however, who was also forced off late on at the King Power, will be fit for the test of the Toffees while Yves Bissouma will also return to the squad.

https://www.tottenhamhotspur.com/news/2024/august/team-news-spurs-vs-everton-solanke-bentancur-and-porro-update/

Blir vel fort Kulu som spiss da. Selv om jeg nok hadde trukket Son inn og latt Odobert så venstre som er hans foretrukne posisjon.

Cuti Har liten tro på at Kulu brukes som spiss i denne kampen. Har vel ikke hendt tidligere så hvorfor nå?

Kulusevski har spilt spiss i store deler av oppkjøringen.

Kan ikke Richarlison starte? Hvis ikke tipper jeg Kulusevski gjør det. Spesielt nå som Maddison så ut som et fotballspiller igjen første 45 sist.

Kulusevski har faktisk sett mye bedre ut som spiss enn noe annet siste halvåret, så vi får se. Han er nok høyaktuell.

Tipper det blir Werner Son Johnson/Kulu eller Son Richy Johnson/kulu

Cuti Odobert så venstre som er hans foretrukne posisjon.

Litt kjent historie det der med Bergwijn, Moura etc. la oss håpe Odobert er mer tilpasningsdyktig!

• Cuti svarte på dette.

Og han startet sesongen sentralt for Burnley 😆

Dougie Mulig han er tiltenkt Sons posisjon på sikt.

Men Odobert kan fint spille på høyre også antar jeg, samt hengende spiss dersom vi en gang skal spille med det igjen.

Cuti Sånn som Son spiller for tida blir det forhåpentligvis ikke lenge til

• Cuti svarte på dette.