Schism VDV løper raskere med ball enn de fleste uten 😁 Burde slått den pasningen en touch tidligere, men hvem bryr seg nå. Kampen ble slik man kunne se for seg på forhånd. Heldigvis ikke noe tull som mot Leicester.
CWaddle I dag har vi holdt det oppe, og selvfølgelig har det med at i dag har vi puttet jevnt og trutt. Det er så jævelig enkelt. Det er bare å score mål. Ikke verre enn det 😉 En bra match mot et ikke så veldig godt lag, men det er ikke så viktig i dag. Viktigst i dag var at VdV ikke ble alvorlig skadet 🥳
John_chef Kungreke jeg hadde tenkt å si at jeg trodde Bissouma kom til å få et mål i dag, men tenkte det ville jinxe han.
Schism Vi starter veldig bra. Men etter 1-0 vil jeg si prestasjonen er ganske middels. Uten at det nødvendigvis betyr noe mer enn at vi aldri måtte ut av andregiret akkurat i denne kampen (etter 1-0). Så er Everton med de skadene og den troppen de har nå blant de 3-4 dårligste lagene i PL. Betyr ikke at de er enkle å slå, men så lenge vi er middels eller bedre gjør vi det.
Eddie Herlig start på hjemmebane! 😀👍 Men nå kommer det to tester på løpende bånd.. Newcastle borte og Scum hjemme..