Knut Aston Villa have objected to Tottenham’s request to move their Premier League fixture to help the Spurs’ possible Europa League final on May 21 [BBC]
Cuti Spiller vel liten rolle i praksis for oss. Men skjønner at Villa ser sitt snitt til å møte Tottenham U21.
Andreas Når man les forklaringa til Villa er det jo forståeleg. Siste heimekamp, og dei har opplegg som ikkje er forenleg med å bytte dato/klokkeslett
Knut Ifølge Gold: Tottenham can propose a change and Villa can offer up their objections, as both appear to have done, but ultimately it is down to the Premier League to decide. Videre poengteres det at hvis-om-atte-dersom-atte både vi og Manu kommer til finalen så spiller de fredag og vi søndag. Noe Gold ihvertfall mener er noe FA bør ta action på. https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/news/premier-league-must-act-tottenhams-31523805
Knut Personlig hadde jeg satt en knapp på at enten vi eller Manu havner der. Ikke sikker på at begge gjør det dog. Edit: Er kanskje skrevet i stjernene at Bilbao skal dit 🤷🏻♂️
mka07 Amorim: Europa title won't save Man Utd's season Litt forskjellig tilnærming på en potensiell seier i EL. Men skal jo sies at United ikke har hatt samme tørke på pokaler som oss, men er noen år siden vi har sett dem "der oppe".
Madball Cuti får de ikke straffe hver kamp..? Resultatet i Bilbao plager meg mer enn det faktum at vi ''bare'' leder med to inn i siste kamp
Knut Godt å høre: Han bekreftet at Tottenham trolig vil ta i bruk en av kunstgressbanene de har på treningsanlegget for å forberede seg litt. https://www.dagbladet.no/sport/grosser-ekkelt/83033529
Madball Skjønner at media spinner på for å hype og gjøre kampen i Bodø til noe ekstremt. Det er den ikke. Chelsea spilte vel på kunstgress i Sverige igår? Gikk jo rimelig greit. Så jeg tenker Spurs bare reiser opp å spiller en vanlig kamp. Dvs ikke vanlig etter Spurs 2025 standard (ofte ræva) men en kamp etter standarden summen av våre spillere minimum bør ha
Cuti Ingen tvil om at plastikkbaner skulle vært forbudt på dette nivået. Men enig med Madball, tenker det er bare å reise opp og spille en vanlig kamp så skinner klasseforskjellen på lagene gjennom nok en kamp.
Knut Ser det er 7 i odds for at Bodø/Glimt skal gå til finalen. Mulig jeg må kjøpe meg en "forsikring"...
Knut Ang. Madders og Solanke til torsdagen: “Dom’s improving every day. It made sense not to bring him along today, but we’re pretty confident he’ll be right. Madders... less optimistic. We’re still getting some more information, but that could be more of a concern for us.”
Knut We can now confirm that our Premier League fixture away to Aston Villa will take place on Friday 16 May, kicking-off at 7.30pm (UK).