Ikke min personlige favoritt som en ny nr 9 - men potensielt en av dem som er innenfor "hva vi har råd til".

Har sagt det før, får vi han under 40 millioner så er det greit men alt over det er overpris for en spiller som har maks 3 år igjen på dette nivået.

18 dager senere
13 dager senere

Ikke akkurat Romano som melder. Men gøy med rykter likevel 😅

Ikke så bekymret for at vi ikke skulle bli enige med Toney.

Er jo et saftig steg opp for ham. Bare vi ikke overbetaler, er ikke en spiller jeg på død og liv vil ha kjenner jeg.

Dette lukter jo Daniel Levy lang vei. Bud, et godt stykke under hva Brentford ønsker men høyt nok til å være seriøst. Får spiller interessert, en spiller som har kort tid igjen av kontrakt.
Brentford ønsker selvfølgelig en budkrig, noe Levy er klar over. Enten får vi han til den prisen Levy har satt, eller så må noen andre betale dyrt.
Alternativt er dette en smoke screen for å skjule interesse i en annen spiller.
Ser på dette som vinn/vinn.
(Eventuelt tap/tap 😅)
Dette er gøy

Ser Hercules er ute og sier at "dette ikke er sant" - hva nå det betyr.

Vi har en spiller med et rufsete omdømme. Som er ca. 28.5 år med ekstremt lav "resell" verdi. Som ikke akkurat var lysende da han kom tilbake i fjor. Og som skal koste en halv milliard?

At vi snuser på en slik spiller kan jeg forstå, men desto mer jeg tenker på det - selv et tidlig bud på £40m er alt for høyt for meg. Synes han er en god spiller og på sitt beste hadde han klart hevet oss. Men hva slags spiller vi får og for hvor lenge er høyst usikkert. Ei heller slik at Toney er soleklar verdensklasse. Litt som når BM kjøper Kane kan man forstå det selv om han er gammel. Toney er ikke der - ikke nære engang.

John_chef

Interessant poeng jeg ikke har tenkt på. Høres nesten sannsynlig ut. Brentford er ingen trussel - så hvis han skal selges til en større klubb har vi interesse av at prisen blir høyest mulig.

Altså hadde jeg vært Brentford hadde jeg plantet slike rykter selv uansett 😃

Knut

Er jo noe med det også. Og ref Romanos eposter med VIF eller hvem det nå var.

Og alle vet - så hvor mye det kan ha å si vet jeg ikke, men mennesker er mennesker så i noen tilfeller sikkert litt.

6 dager senere
      en måned senere

Tenker det bør være yngre og mer spennende spillere der ute men. Toney tilfører vel noe annet enn mange andre.

Cuti ja, helt enig.
        Jeg tenker at om han hadde vært så god som prislappen skal tilsi, så hadde han startet foran en slapp Kane i EM.
        Når det er sagt så tilfører han rå styrke på topp. Noe som er bra når man trenger det. En person som kan vinne dueller, kan holde på ballen og sterk i lufta.
        Men jeg tror vi kan finne disse kvalitetene et annet sted til en annen pris og en annen alder.

For høy pris, for gammel, problematisk adferd og personlighet. Dette er de fire momentene som gjør at jeg har veldig liten tro på at Ivan Toney kommer til å spille for oss.

13 dager senere

Ender vel opp med N'Jie på lån til slutt

Blir 29 i løpet av sesongen og kommer til å koste skjorta. Vet ikke jeg altså. Lukter litt Darren Bent.

Ja, ikke akkurat noen unge up & coming spisser vi jakter i Toney og Solanke.