John_chef Jeg må si jeg synes Dragusin er direkte dårlig. Mye feilpasninger og usikker i duellspillet.
Knut John_chef Dragu har en tendens til å spille en god kamp - og så en etterfølgende dårlig kamp. Ikke akkurat så mye datagrunnlag, men bør jo være mulig å gjøre noe med om dette viser seg å bli et mønster.
reppekjeks Knut Utenkelig er det ikke. Selv om jeg er stor fan av VDV, har jeg inntrykk av at han kan komme til å slite litt mot driblesterke typer med raske og hyppige retningsforandringer. Slike situasjoner vil han møte mye oftere på backplass. Men jeg kan ta feil.
Schism La oss håpe at SU har pakket inn. Virker litt slik akkurat nå. Får vi 2 skal det være umulig å ikke ta ett poeng. Slipper vi inn blir alt litt mer kaotisk og potensielt nervøst.
Schism Hadde vært morsomt å vite om SU har skapt så mye på 30 min mot noe annet lag? Vi er altså så dårlige defensivt. Helt målløs.
John_chef Kulu og Johnson ser ikke ut som dem spiller på lag. Kulu trekker innover, Johnson har masse rom og går på løp utvendig, mens Kulu så sender videre inn mot Maddison. Skulle nesten tro det var planlagt, men det ser rart ut