Knut Her er andre del av pressekonferansen ifm dagens kamp: Jeg vet ikke akkurat når klubben begynte å gjøre dette, eller om det er vanlig i andre klubber - men i de tilfeller pressekonferansen ikke er dagen før kamp så deler de den i to. Spørsmålene/svarene fra første del kan journalistene publisere rett etter pressekonferansen - mens spørsmålene/svarene fra del to må holdes igjen til dagen etter (ett døgn?).
Schism La oss håpe vi slipper å jakte mål med den benken. Lede 3-0 når det står igjen 30 hadde vært fint. Slengt innpå Scarlett, Moore og Donley.
Sheik Skuffende at gutta ikke er mer på. Synes vi har vært svake i starten her. Krise om Chelsea går forbi oss.
Knut reppekjeks om vi skulle få inn en ny CB inn er det vel ikke helt utenkelig at vdV får en mer fast rolle som back neste sesong?!
reppekjeks Knut Utenkelig er det ikke. Selv om jeg er stor fan av VDV, har jeg inntrykk av at han kan komme til å slite litt mot driblesterke typer med raske og hyppige retningsforandringer. Slike situasjoner vil han møte mye oftere på backplass. Men jeg kan ta feil.
Schism Null tro på at VDV blir ansett som noe back på sikt. Udogie spiller der. Viktigste er at vi får spilt inn noen som gjør at VDV ikke må spille så mye.