Dougie Ting har en tendens til å stoppe opp rundt Kulusevski. Utrolig stasjonær når han ikke har dagen.
Eddie Straffe i mot ja. Hører med det i de viktige kampene... Glad sesongen straks er over... Grusom slutt..
Schism Litt morsomt at keeperen til City gjør to slike redninger. Uansett fornøyd. I dag har vi spilt fotball. Og da uten venstreback, Højbjerg og ingen spiss. Forhåpentligvis har vi back, ingen Højbjerg og spiss neste sesong.
Kungreke Surt å tape, men da er i det minste alt avgjort for vår del, alt vi trenger er et poeng i siste kamp.
Andreas Hadde blitt sur om vi ikkje hadde fått straffe på tilsvarande. Vent! Vi HAR hatt tilsvarande uten å få.
John_chef Jeg må si vi taper med verdighet her. Hadde vi gitt like mye i alle kamper, så hadde vi ligget høyere på tabellen.
rihno En av de bedre kampene. Vi kunne, med marginene rett vei, fort ha vunnet. Men, men… vi får trøste oss med at vi ikke hjalp Ars*nal. Next year😎 Og håpe at FFP rettssaken kommer i gang slik at vi får CL neste år.
Dougie Forsåvidt helt ok sånn det utivkla seg. Uavgjort hadde vært total krise. Og vi spiller en kamp vi absolutt kan ta med oss videre.
Osvaldo Selge billetten sin og håpe vi taper. Helt greit eller forbanner vi dette? For meg er det absurd når vi har mulighet på CL. Vet at hatet mot arse er større i nord-London enn hos de fleste av oss men her går i alle fall grensen for meg. Glad spillerne prøvde.
Kungreke Osvaldo Helt absurd, de som håper vi taper er Arsenal hatere før de er tottenham supportere. Tapermentalitet fra a til å