Synes vi gjør en veldig god kamp, vi ser også at Ange har en plan b og den fungerte godt.Vi kom til gode sjanser og hadde fortjent et poeng.
Noen syntes det var bra at vi tapte, jeg er ikke der.Vi skal holde fokus på oss selv, med seier så hadde vært med å kjempe om 4 plassen.Vi kunne også sett tilbake på at vi greide å ta poeng mot City når de måtte vinne.Syntes spillerene gav alt, en våre beste kamper på lang tid.
Forstår at Bentancur var misfornøyd med å bli byttet ut, men ro ned gutt.Helt unødvendig å gå beserk på stolen.
Husker jeg riktig eller hadde Kulusevksi to sjanser, den redder keeper så vidt.Den andre så skyter han mer eller mindre fra dødvinkel, var ikke Son helt ledig motsatt?
Son sin store sjanse, synd han ikke setter den.Meget god redning av Ortega.
Dragusin gjorde også en god kamp, herlig tenning når han blokkere skuddet med hodet.Kjekt at Moore fikk komme inn, kan vi få se mer til han videre (neste kamp/sesong).
Alt i alt så gjør vi som sagt en veldig god kamp.Vi kommer til å få en 5 plass og det synes jeg er stor forbedring.Denne sesongen har vært en berg og dalbane, men ender om med å få en EL plass.Det er godkjent hos meg.
Forventer vi vinner borte mot S.United.Det skal være 3 poeng