Kungreke Schism Son har ikke mange år igjen på dette nivået, i alle fall ikke som førstevalg. Kanskje en bør tenke på å finne en erstatter nå?
Schism Kungreke Han får bestemme selv, men argumenterte for det i fjor sommer. Har ikke noe imot å ha Son, men her kunne like gjerne Richarlison ha startet.
John_chef Rart hvordan vi faller sammen. Starter bra med høyt press og gode samhandlinger. Så er det bare tøys
Kungreke Schism Nei, jeg mener han er en god squad spiller, men at han skal starte hver eneste kamp tror jeg faktisk ikke han kan lengre. Pluss han har vært veldig god som impact spiller fra benken.
Schism Fyflate vi er dårlige. Er det mulig å få mindre ut av de overgangene? Stor sjanse imot etter å fått alle tiders mor av en overgangsmulighet.
Kungreke Utrolig mye dårlig vekting av pasninger i spillet vårt, er en ting jeg har tenkt på i det siste. At vi rett og slett er for dårlige til å passe riktig.
John_chef Det er så rart. Alle lag eller spillere som kommer fra en dårlig periode, møter oss og så er dem verdensklasse igjen. Vi burde jo tatt betalt for dette. Vi er ekstremt flinke til å gi andre lag og enkeltspillere selvtillit
ChristianYiddo Altfor svakt, men vi er ikke bedre for tiden. Spillere totalt ute av form og i tillegg gjør vi ufattelig mange enkle feil.
Osvaldo Ny grusom 1.omg av oss. Vi bli regelrett overkjørt av et liverpool ute av storform som kunne ledet 5-0. Skaper ingenting. Dette er direkte flaut.
Kungreke Nå driter jeg litt i hvor vi havner til slutt, vil bare være ferdig med denne sesongen. Helt utrolig skuffende kollaps på slutten her.