Kungreke Cuti Helt ærlig, så er det der ingenting. Vi er ræva, å prøve å gi var skylden her er bare skivebom, akkurat som angriperne våre.
Kungreke Mabbutt Er vel det som er problemet, en skal ikke ha et kapteinsteam, en skal ha en tydelig leder på banen. Vi trenger en bærebjelke og det har vi ikke. Sarr trenger en makker, umulig for ham å være ryddegutt når det ikke er andre folk på jobb.
Mabbutt Når man ser hvor ballsikre vi har vært, må det være kjekt å het Lo Celso og sitte på benken...
Kungreke rihno Tror ikke Ange klarer å få Levy ut av klubben for det er helt åpenbart det som må til.
Mabbutt Cuti Jeg er av den oppfatning at det er kapteinen(e) som skal være lederne i et lag. Men jeg tar vel feil der.
Cuti Mabbutt Hva har de gjort galt i dag nå da? Ikke var de involverte i baklengsmålet. Og Romero er vel den eneste som har skapt en skikkelig sjanse?
Kungreke Ginola14 Har alltid vært der, vi er jo helt tilbakestående når det kommer til å få de riktige spillerne inn. Alltid plan b eller c, skal aldri betale det som må til.
presley Vi bruker ikke vår venstre side, der har Chelsea en uerfaren spiller (Gilchrist).Det må vel være bra match for Son. Det er veldig mye høyre side, Johnson mot Cucurella.Litt merkelig. Tror Ange gjør bytter i pausen.Rimilig forbanna på sidelinjen.
Knut presley Tror Ange gjør bytter i pausen.Rimilig forbanna på sidelinjen. Tar meg selv i å savne Werner - og det er vel et dårlig tegn 😅
Dougie Veldig svak omgang det her. Vi henger ikke sammen i det hele tatt når vi har ballen, og slipper som vanlig inn enkle dødballmål. Midtbanen vår spesielt sliter. Er vel bare Johnson som får godkjent - han har stått bak det lille vi har greid å skape av ubalanse. Trenger at nøkkelspillerne våre står frem nå.
Cuti Dougie Midtbanen vår spesielt sliter. Jepp. Det er her skoen trykker mest. Og har gjort det lenge.