Kungreke Knut Vet ikke helt om jeg håper på det egentlig. Tror kanskje en dupp under vannet hadde vært bra for laget. Fått en slags virkelighetsorientering eller noe. Som sagt, vet ikke.
Knut Kungreke vi kunne fort blitt der. Dessuten måtte man ha solgt flere spillere/talenter med discount er jeg redd.
OysteinS Kungreke vi har vel allerede hatt en stor nok dupp, klubbens ledelse er nok minst like klar over realitetene som medlemmene på forumet her og de har sikkert ingen intensjoner om å bli et nytt Leeds eller lignende. Vi får håpe seieren over manu er starten på en god avslutning av sesongen!
Mabbutt Kungreke Risikoen hadde vært stor, se bare på Leeds og Sheff Wed... Kan sikkert også nevne City som også rykket ned enda en divisjon 🤔 Ikke bare bare å rykke opp fra Championship... Men skjønner hva du mener 👍
Kungreke Mabbutt Skal ærlig si at jeg tror vi fort hadde endt opp som en av de klubbene. Leeds, Coventry, Sheffield W, Sunderland, Middlesborough, Blackburn..
Cuti I skrivende stund «kun» 10 poeng opp til 5. plassen og CL neste år… Skal sies at Chelsea og Newcastle kan øke avstanden noe når de spiller sine kamper.