Nå har vi to omtrent like dyre 27-åringer der fremme.
Dominic Solanke
1.2x Brennan Johnson. Røverkjøp.
Ikke noe stor fan av å betale så mye for Solanke. Men når man er en klubb som satser hardt og har en styreformann som er villig til å betale litt overpris for å gi manageren det han vil ha - så blir det vel slik.
Fælt som du gnåler om Johnson hele tiden. Antar det var vanskelig for deg å akseptere utviklingen hans du som var så negativ.
- Redigert
Får ta tallene med en klype salt, men lite bekymret så lenge han kan holde nivået fra 23/24. Om han kan det vet jeg ikke. Og synes det er dyrt å ta sjansen på, men opplagt ikke umulig. Å skulle han holde det nivået er han vel verdt de pengene.
Scorer han opp mot 20 mål forsvarer han prisen. Enorm risk, men blir spennende å se! Blir vel langtidsskada for første gang i karrieren nå i serieåpninga
Så lenge det er førstevalget til Ange så skal i alle fall jeg stille meg bak fyren.
Må gi han en sjanse. Med Son på venstre og Johnson på høyre som kan fore han med snacks så kan det bli mål
Er noe med det.
Så får man håpe at hvis man har brukt 7-8 uker på å evaluere at den evalueringen fører til at man ikke bommer denne gangen.
Liker på mange måter at dette ikke virker som en spiller vi har blindt blitt forelsket i tidlig. Ndombele tror jeg var en slik (spekulasjon selvsagt). Neto mistenker jeg også er en slik. Hvor man undervurderer risikoen for hans helse basert på at man virkelig ønsker nettopp en type som Neto når han er frisk.
- Redigert
900 mill
- Redigert
Blandede følelser (liker spilleren, men ikke prisen). Uansettt gir det oss reell konkurranse og solid bredde.
900 millioner for en spiller vi håper er marginalt bedre enn Richarlison der altså…
Schism Jeg skal ikke skryte på meg at jeg ser Bournemouth fryktelig mye, men vært ei voldsom kraft de gangene jeg har sett de i år. Holder han dette nivået fremover er han blant de beste i England. Nesten så jeg vil driste meg til å si den beste av "komplette" spisser. Står mellom han, Watkins og Isak (Toney er der også, men siden han har vært ute tar jeg ikke han med).
Fra april lenge før vi ble seriøst linket.
Jeg kan ta voldsomt feil. Jeg har aldri skrytt på meg å kunne mye om «speiding», men han var god nok i fjor til at man som «nøytral» virkelig legger merke til han. Det må være positivt om ikke annet.
- Redigert
Han skal score noen mål for 900 millioner.
6-årskontrakt. Husker Ndombele også hadde det.
Får skylde på sjefen.
Absurd pris å betale for denne spilleren. Håper han virkelig blomstrer.