Fin sponsor det. Og antar de allerede har fått igjen mer for sponsoratet enn de fleste - da haugevis med fotballfans søker opp hva dette er.
Kjenner ikke til firmaet spesifikt, men jeg vil påstå at alle som a) virkelig forstår hvordan penger fungerer (fiat) og b) ikke har egeninteresse (enten personlig eller på vegne av dagens eller fremtidig arbeidsgiver) er positive til krypto. Jeg har veldig få syn på hva mennesker i fremtiden vil synes om vi som lever nå. Vi ler av djevelutdrivelse osv som man drev med før i tiden. Om de vil «le» av våre latterlige kriger, klimafrykt, koronatiltak eller hva vet jeg ikke. De vil derimot garantert le av det pengesystemet vi har satt opp. Alt det andre kan man diskutere og det kan vise seg at krigene i ettertid blir sett på som forståelige. At klimafrykten osv faktisk var berettiget. Pengesystemet er jeg sikker på ikke kan forklares og vil bli sett på som «djevelutdrivelse».
Perfekt for Tottenham å være posisjonert for flere sponsorer av den typen. Ganske rimelig å anta at noen nye firma vil etablere seg å bli virkelig store innenfor segmentet.