OsvaldoArdiles Synes den er fin! Liker at den er såpass enkel. Andre- og tredjedrakta kan være litt mer utfordrende 🙂
OsvaldoArdiles Ligger flere bilder her: https://www.footyheadlines.com/2023/11/nike-tottenham-24-25-home-kit.html
CWaddle Hvis vi skal tilbake til blå shorts, er kragen grei, synes jeg. Ellers helt greit, men ikke noe mer. Mer kan bli for mye med våre vakre farger 😀 Som nevnt, fryktelig spennende med andre og tredje kit 😮
Knut Cuti enig - men skjønner den kommersielle tankegangen bak (men det betyr ikke at jeg liker den).
Kungreke Dougie Ja, dessverre har Nike skuffet stort. Er akkurat som om når vi endelig fikk Nike så bestemte de seg for å sparke alle de gode designerne og ga alle lag de samme draktene.
Schism Positivt overrasket egentlig - selv om jeg personlig er veldig konservativ når det kommer til drakter. Man kan diskutere hva som egentlig er våre farger, men vi spilte i omtrent 60 år sammenhengende med hvite overdeler og blå skjorts. Og før vi fikk de urinflekkene på draktene var vi nesten omtrent 100 år i forskjellige varianter av hvitt og blått. Så for meg er hvit og blå akseptabelt - selv om jeg helst ser helt hvite overdeler. Så har vi vel hatt det nå et par år (i praksis) så da er det ikke overraskende at man introduserer litt mer blått igjen.
Dougie Schism Og før vi fikk de urinflekkene på draktene var vi nesten omtrent 100 år i forskjellige varianter av hvitt og blått. Hvis det er den grusomme fra 09/10-sesongen med Mansion du sikter til, så er det eneste drakta jeg har igjen (med nr. 20 Dawson på ryggen). Har helt slutta å kjøpe fotballdrakter, så kan trygt si at det blir vanlige klær de gangene jeg er på kamp 😂
Kungreke For meg er det ett fett hvilke farger vi kjører så lengw hjemmedrakten er primært hvit. Men helst ikke dølle farger som de spybrune bortedraktene i fjor. Tar gjerne røde bortedrakter jeg, vi har hatt det før så.