Enig i at Johnson bør få starte, men statistikken sier han bør byttes inn. Det har gitt best resultater til nå.

Synes Johnson har fungert best fra benken men på en måte føler jeg Kulu har spilt seg litt ut av laget. Kanskje han trenger noen benkerunder.

Kungreke Enig, digger å ha Johnson som supersub, og synes det er en risiko å starte han. Men synes han har gjort seg fortjent til en sjanse å starte, og Kulu synes jeg har spilt seg skikkelig ut. Hadde Johnson vært fornøyd med benken ville jeg startet med Son og Werner på kantene.

Enkelte spelarar er rett og slett berre mykje meir effektive fra benk mot slitne bein enn dei er fra start.
    Mulig Johnson har potensiale til å bli ein fast startar for oss, men eg meiner han ikkje har bevist det enda.
    At han er finfin å ha på benken har han derimot bevist.

ToreG han har sikkert fått høre den noen ganger opp igjennom 😁

Sarr ut - Lolo inn. Richarlison holdes enn så lenge på benken.

Er vel omtrent som forventet det der. Johnson var god sist, Werner ikke dårlig. Det meste sier seg selv foruten de tre sentralt. Formmessig kunne vi like gjerne startet med Sarr, Højbjerg og Lo Celso (!), men de tre på banen i dag er vel de vi helst skulle hatt toppnivået til. Største bekymring er passiv og antidedikert oppførsel fra Bent+Biss som direkte fører til baklengs. Spiser gjerne disse ordene om det viser seg å være feil.

Oi, er det kamp i dag 😮
    Trudde jeg måtte vente til helga. Det var en fin start på kvelden 🤣

Sheik Tja. Det kjem vel an på kva slags versjon av oss sjølve som stiller til start det. Kan jo fort gjære fryktleg vondt.

ikke fornøyd med laget kjenner jeg.
      Bissouma får starte igjen og Bentancur blir hans makker.Hvorfor er ikke Sarr med og jeg synes Højbjerg fortjener å starte.
      Richarlison er på benken, tror vi kunne trengt han fra start.Vi trenger en kriger der fremme mot WH.
      Håper Werner legge ned mer innsats nå, synes han er slakk på de defensive jobben.

Det positive er jo at VDV og Johnson starter.Vi går tydeligvis for hurtighet i dag.Alle de tre fremme er raske.

Oioi dette blir spennende!!
      På tide at vi putter først nå altså!!

Fin liten analyse i studio om hva som gikk galt på høyresiden i første omgang sist.

De slipper for lett til. Den kunne like godt gått inn, Vicario stod på feil bein.

Deilig med en høyreving som øser inn målpoeng 😉