En kamp vi må vinne slik jeg ser det.I det siste har midtbanen vår ikke vært god nok, ingen som er kreative nok.Leicester sin midtbane. er sterk, med Maddison, Yielemans, Barnes osv.Vi kan ikke tape midtbanen.
Det som bra er at Leicester spilte kamp på Torsdag og skal ut i returoppgjør nå på torsdag mot Roma.Det er fair sjans at de vil spare spillere her.
Siden jeg mener vi må vinne midtbanen så vil jeg sette Son inn sammen med Højbjerg og Bentacour.Han har spilt der før.Kan evt trekke Kane tilbake som en playmaker og kjøre Son/Moura eller Bergwjin som spiss.
Forsvaret blir nok det samme, men vingbackene gir oss hodebry.Høyresiden vår er utfordrende og siden Regulion er skadet så blir også venstre siden et problem.
Royal sliter som vingabck, takler ikke den rollen.Tror det kunne fungert med Kulusevski som vingback.Tror han kan takle den rollen godt.Han legger ned mye innsats og er en spiller som gjør det Conte sier.
Venstresiden vår er helle ikke lett.Kan sette innpå Sanchez og kjøre Davies opp som vingback.Bergwjin kan også være en løsning.Sessegnon er like mye gambling, der er ingen soleklare løsninger.
Går for dette laget:
Lloris
Romero-Dier-Davies
Højbjerg
Kulu-Bentacour-Son-Sessegnon
Kane
Bergwjin
Skulle vi vinne i dag så setter vi press på Arsenal som spiller etter oss.Kan se ut som Arsenal ikke takler slikt press så godt.Jeg har god tro på at vi greier 4 plassen.Gjør vi jobben i dag så er det stort håp at vi greier det.COYS