Tottenham Hotspur - Leicester City

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 1/5 2022 kl 15:00
Dommer: ?
TV: TV2 Sport Premium 2

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Emerson Romero Dier Davies Reguilon
Bentancur Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Subs: Lucas, Bergwijn, Winks, Gollini, Rodon, Sanchez, Sessegnon,
Injured: Doherty, Tanganga, Skipp
Suspended: -

Motspiller å se opp for: Jamie Vardy
Forventet resultat: 1 - 0 (Kane)

På tide å vinne en kamp igjen. Dette er en utmerket mulighet.

Kampresultat

Denne avstemningen er avsluttet.

Knut På tide å vinne en kamp igjen. Dette er en utmerket mulighet.

Håper vi gruser de skikkelig. Ikke noe imot Leicester, men fortsatt sur på at et lag kan ha flaks i 38 seriekamper 😉

Håper laget møter opp til kampen. Er noen uker siden sist nå.

Ja ikke en form for prestasjoner vi ønsker å være bekjent av. Etter to direkte dårlige kamper er det på tide å slå tilbake. Forventer rett og slett 3 poeng her

Madball Jeg håper på det samme men skal være ærlig å si at min forventning er tap.

Kungreke Må bare si meg enig, ingen store forventninger... Men plutselig snur det, så gjør som hver helg, krysser fingrene for en fin fotballopplevelse 👍

Mabbutt krysser det som kan krysses men er så lei av denne halvhjerta innsatsen. Denne holdningen har preget klubben vår i fire sesonger nå. Shape up or ship out.

Heldigvis går ting opp like fort som de går ned. Vi er selvsagt ikke et dårlig lag selv om vi har hatt to dårlige kamper.

Aner ikke hva som møter oss denne gangen. Jeg forventet ikke Brentford - så dette kan bli alt fra det samme håpløse til 4-0.

Jeg kjøper ikke at vi er så spesielt dårlige. United går fra andreplass til dårlige etter å ha handlet stort i sommer. Arsenal har ganske god kontroll på fjerdeplassen, men plutselig vi er vi i førersetet - før vi roter. Absolutt ingenting som tyder på at vi er noe dårligere stilt hva gjelder «innstilling» enn andre. Og Arsenal gikk fra å være ganske fortapte til å bli ok og kanskje til og med gode ganske kjapt.

Det sagt er vi heller ikke bedre. Dette er ikke et lag som man bare vet vil nå være klare. 180 min uten skudd på mål mot to ganske middels lag er jo sensasjonelt dårlig.

Blir spennende om ikke annet. Var ikke opplagt at denne sesongen skulle være spennende når mai nærmer seg basert på ifjor sommer.

Legg lista på tap så blir ikke skuffelsen for stor😋
          Vi må vel ha seier hvis vi fortsatt har tenkt å gå for 4.plass.

Er noe med det -> Twitter 😉

At Leicester etter å ha spilt i kveld skal spille noen stor kamp har jeg i alle fall ingen tro på.

Reguilon er visstnok skadet/utilgjengelig for i morgen, så standardlaget de siste ukene ryker!

Det spekuleres bl.a. i at Bergwijn skal starte:

https://www.football.london/tottenham-hotspur-fc/fixtures-results/bergwijn-starts-kulusevski-role-changes-23830201?fbclid=IwAR3I8ZHiG4u5uKCZQD5X9s9ThOzV680WEsrUWGirB9th3NF5mrE8YiDnq7A

(Lenka over fungerer, men football.london later til å gå dårlig sammen med forhåndsvisningsplugin'en til forumet - ihvertfall i dette tilfellet)

Galskap 😆

Skulle Bergwijn få ett skudd på mål vil det være en matematisk uendelig forbedring fra våre to siste kamper. Vet ikke om vi skal våge å forvente det fra vår unge nederlender. Kan bli en tung bør å bære.

Davies frem og Davinson inn. Blir vel så pass spennende som det..

En kamp vi må vinne slik jeg ser det.I det siste har midtbanen vår ikke vært god nok, ingen som er kreative nok.Leicester sin midtbane. er sterk, med Maddison, Yielemans, Barnes osv.Vi kan ikke tape midtbanen.
            Det som bra er at Leicester spilte kamp på Torsdag og skal ut i returoppgjør nå på torsdag mot Roma.Det er fair sjans at de vil spare spillere her.

Siden jeg mener vi må vinne midtbanen så vil jeg sette Son inn sammen med Højbjerg og Bentacour.Han har spilt der før.Kan evt trekke Kane tilbake som en playmaker og kjøre Son/Moura eller Bergwjin som spiss.

Forsvaret blir nok det samme, men vingbackene gir oss hodebry.Høyresiden vår er utfordrende og siden Regulion er skadet så blir også venstre siden et problem.

Royal sliter som vingabck, takler ikke den rollen.Tror det kunne fungert med Kulusevski som vingback.Tror han kan takle den rollen godt.Han legger ned mye innsats og er en spiller som gjør det Conte sier.

Venstresiden vår er helle ikke lett.Kan sette innpå Sanchez og kjøre Davies opp som vingback.Bergwjin kan også være en løsning.Sessegnon er like mye gambling, der er ingen soleklare løsninger.

Går for dette laget:
            Lloris
            Romero-Dier-Davies
            Højbjerg
            Kulu-Bentacour-Son-Sessegnon
            Kane
            Bergwjin

Skulle vi vinne i dag så setter vi press på Arsenal som spiller etter oss.Kan se ut som Arsenal ikke takler slikt press så godt.Jeg har god tro på at vi greier 4 plassen.Gjør vi jobben i dag så er det stort håp at vi greier det.COYS

Skjønner ikke formasjonen, men tror jeg ville gått for de samme 11.

Tielemans har vært mye dårlig i år forøvrig. Vi burde være klart sterkere sentralt på midten, men kommer selvsagt an på hvilken Bentancur som møter opp.

Vanskelig å sette opp lag etter de to foregående kampene, men kanskje ikke dumt å kjøre Kulusevski på høyre og inn med Moura eller helst Bergwjin i angrep?

Evt 3-5-2 med Winks inn på midtbanen?

Burde Son spares, for også å ha et bedre alternativ å sette inn mot trøtte bein?

Schism
              Satte Højbjerg som en DM, men kan selvsagt sette han opp sammen med Bentacour og Son.Vil ha mer kontroll på midtbanen, den vår har vært svak i de to siste kampene.
              Kane rett bak spissen, blir da en offensiv playmaker.Han kan styre angrepet, men da må selvsagt løpene komme.