Kungreke Vi får ikke til noe fremover. Nytter ikke å ha posession når du ikke får til noe med ballen.
Schism Vi virker nesten ukonsentrerte i første. Så klarer vi å bli enda dårligere i andre. Coaching i verdensklasse.
John_chef Skulle tro vi skulle skyte ut av startblokkene i andre, dette er jo bare flaut. Laaaang vei å gå
Schism Situasjonen før corneren. Hva holder Dragusin på med? Kan ikke huske sist jeg så en så dårlig prestasjon fra en Tottenhamspiller. Og da gir jeg han ingen skyld for det siste sparket der.
gazza79 Poenget er at Fulham er på jobb og vi soser rundt. Vi vil jo ikke vinne. Hva poenget med å knuse Vills når vi taper mot mikke mus laget fulham
Erlendl gazza79 Da lurer jeg på hvorfor de ikke er på jobb? Hvorfor prestere så dårlig? Spiller om den viktige 4.plassen men ender opp med drit. WHY??
Sheik Dragusin og Udogie klarer ikke å finne gode arbeidsfordelinger og dekke opp for hverandre. Enig i at alle i angrep har vært skrekkelig dårlige i dag. De virker rett og slett ikke påskrudde og helt utbrent uttpå der.