Viktig kamp dette her, vi får mange slike fremover.Villa borte blir ikke lett, Villa laget har imponert store under Emray.Det går raskt fremover og mange spillere har hevet seg under Emray.
Vi må ikke tape om det vi skal ha sjans på CL.Vi må være på fra start, her kommer til å gå unna, det føler jeg meg sikker på.Watkins er storform, han må vi se opp for.
Ange gjør ikke dette, men det hadde vært fint om han gikk for kontring fotball i dag.Ingen forventer det, vi ligger bakpå og tar dem på overganger.Vi har raske spillere som kan dette, men skjer nok ikke.
Det jeg er redd for at Emray gjør akkurat det, han vet godt at når vi har ball og er offensive så er vi sårbare defensivt.Vi spiller med stor risiko.Det er store rom på sidene pga våre backer er så langt framme.
Porro er tilbake, men er han 100%.Jeg tviler vel på det.Royal var ok sist kamp, ny sjanse i dag.Sist kamp ville jeg ha Romero på backen, men ikke i dag.Føler meg sikker på at Romero ikke gjør noe dumt, han har jobbet med seg selv og han er en annen spiller sammen med VDV.
Vår midtbane er det svake punkt, er vel ingen som er storform der.De må heve seg om vi skal ha sjans på poeng.
Johnson har vært god i det siste, ser ut som de bygger han opp.Gir han litt tid her og der.
Kulu er ikke sin beste form, men han har erfaring.
Dette laget:
Vicario
Royal-Romero-VDV-Udogie
Sarr-Bentancur
Kulu-Maddison-Werner
Son
Johnson som en joker på benken.Porro kan komme innpå utover kampen.Sarr er bankers hos meg, men som står ved siden han er jeg veldig usikker på.