Eberechi Eze
Ante ikke at Eze var så god der. Ødegaard er den beste presspilleren jeg har sett høyt i banen noensinne live. Gallagher hadde jeg også forventet å finne høyt oppe, men aldri tenkt på Eze som spesielt god der.
Er nok ikke helt tilfeldig at vi er linket til 2 av 5 på den lista. Viktig egenskap i et "Ange-system" (Pochettino også forsåvidt - Eriksen og Alli var eksepsjonelt gode til å presse (selv om Eriksen aldri taklet forstyrret han alltid)).
Hadde vært moro med Eze.
Er ikke rett frem dette når Chelsea samtidig er på Olise...
Nei det blir vel fort litt sånn at det er først til mølla og så stenger CP sjappa etter første storsalget.
- Redigert
Da blir det fort ingen Eze om Levy har planer om å bruke så mye tid på forhandlinger som har vært normalen ved de fleste tidligere anledninger.
Nja vil jeg si. Eze er 26 om noen dager. Ikke nødvendigvis en spiller det er lett å overtale skal kunne bli værende hvis en klubb han ønsker å gå til dukker opp med mye penger. Han har også etter hva jeg har forstått en utkjøpsklausul.
Hadde det vært Villa eller en større klubb en CP så kunne jeg ha sett det.
Så får man se om vi er villige til å betale 60-70m for han.
Forøvrig helt villt at Eze skal koste 800 millioner norske kroner.
Når Maguire kostet 1 mrd og Ndombele kostet 700 mill for X antall år siden så synes jeg det er billig
Bare utløse klausulen på både Olise og Eze.
- Redigert
Heftig konkurranse hvis dette stemmer. Pool er vel linket også.
Det rapporteres nå om at Manu er interesserte også. Blir interessant å se hvor han ender.