Har blitt nevnt som en mulig target for oss til sommeren ved noen anledninger.
Eberechi Eze
De er på ballen
Veldig veldig god spiller. Men signerte ny kontrakt i høst. Klarer ikke helt å se at vi skal bruke fryktelig mye penger på en spiller i hans rolle. Selv om han kan spille litt rundt omkring så er han blitt mer og mer en sentral spiller som ville spilt i Maddison-rollen. Kan også spille ving, men da venstre. Vi har mer behov på den andre siden.
Hvis vi har råd til Eze og en klasseving så gjerne for meg. Ville gitt oss mye bedre bredde offensivt. Og mye mye heller Eze enn Gallagher.
Er ikke dette bare Zaha 2.0 ryktemessig sett?
Heller Olise enn Eze.
Den ene burde ikke utelukke den andre hva gjelder Olise og Eze. Men hvis vi kun har penger for en så enig i at Olise, eller en mer naturlig ving, er å foretrekke.
Definitivt noe som foregår her.
Jeg er ikke 100% solgt på at han blir en fantastisk spiller for oss, men definitivt en av de mest spennende spillerne utenfor topplagene i PL.
Og han har noen kvaliteter som gjør at han kan «eksplodere» under Ange.
Det er vel stort sett Brotiske og unge spillere vi har plass til i troppen. Utenlandskvoten er vel brukt opp, sånn sett gir jo denne overgangen veldig mening.
- Redigert
Litt rart at "det der" (tilsynelatende) er greit for hans nåværende arbeidsgiver - med mindre det eksisterer en eller annen avtale eller gjensidig intensjon om avtale mellom klubbene.
- Redigert
Det dukker stadig opp rykter i sosiale medier angående dette. Såpass mye at jeg gjetter på at enten så er det noen rundt ham som ønsker å pushe på for å få til en overgang til akkurat Spurs, eller så er det faktisk en deal som har kommet ganske langt i "prosessen".
Enig i at det lukter at han blir vår lang lang vei nå - trodde ikke det.
Skal ikke bli for kritisk til Maddison selv om han har hatt en veldig svak periode nå lenge, men akkurat nå er Eze en veldig mye bedre spiller enn Maddison. Ettersom Maddison har vist seg menneskelig er jeg nå mer åpen for å bruke penger på en spiller som kan utfordre han (samt spille ving - selv om jeg fortsatt mener Eze ikke er ideell der).
Kan se for meg et scenario hvor Eze kommer inn og Kulusevski går ut. Dessverre har nok ikke interessen og prisen for Kulusevski akkurat gått opp de siste mndene. Han kan man få solgt, men voldsomme summer får man nok ikke for han denne sommeren. Akkurat nå ville det vært en voldsom oppgradering. Og selv om Eze akkurat nå går litt på vannet og kanskje vil "roe" seg litt han også tviler jeg på at bunnivået blir så dårlig som Kulusevski sitt (selv om jeg fortsatt mener Kulusevski første del av denne sesongen var bedre enn blant annet Cuti mener).
- Redigert
Vann i munnen? Ja, litt
Hadde vært en god signering for oss.
Blir interessant å se om vi gjør noe med formasjonen.
Akkurat nå får vi ikke det beste ut av Bissouma, Maddison og Kulusevski i alle fall. Tre som virker til å bli værende. Jeg liker Eze særs godt (litt kjedelig hvis Cuti og jeg liker samme spiller), men usikker på om han passer helt slik vi stort sett har spilt. Da mener jeg han faller litt mellom to stoler. Ikke helt ulikt Kulusevski. Selv om jeg er rimelig sikker på at han vil gjøre det betydelig bedre enn Kulusevski. Selv om han ikke er ren ving så er han mye råere en mot en osv enn feks Kulusevski.
- Redigert
Misset denne. Here we go soon er jo så godt som, fra den kanten
60-70 fra oss er jo veldig vanlig, så...
Fake konto, dessverre