Schism Hadde jeg vært Frank hadde jeg elsket Ange. Han er tross alt grunnen til at "jeg" er i jobben. Og bare så det er sagt - selv om jeg synes Ange har veldig mange svakheter - så hadde han jo rett i en del ting også. Spesielt hva gjelder refleksjoner rundt livet, verdier osv. Kanskje han kan skrive bok sammen med Bertrand Larssen? Tror han ville passet bedre der enn å trene lag i PL.
Cuti Andreas Håper selvsagt at Frank også står med gullskrift i historiebøkene når han en dag får sparken.
Schism Tror Ange passer flere steder forøvrig. Kunne han blitt en Kjetil Knutsen et sted? Ja. Er jo på mange måter det han har vært. Er vel litt offtopic. Eze for klare seg med Arteta.
Coysyeaaaahhalla Schism skal du høre siste nytt fra spåkulen min? Nuno prater dritt om eieren på pressekonferanse nå. Han blir sacked og ange kommer inn. Det hadde vært noe 😂
Cuti Coysyeaaaahhalla skal du høre siste nytt fra spåkulen min? Nuno prater dritt om eieren på pressekonferanse nå. Han blir sacked og ange kommer inn. Du har sett de ryktene du også ja 😀
Mabbutt Lest på FB akkurat nå: "Eze has officially retired from winning trophies" 🤣 Så herlig å ikke være "no-trophy" Spurs lenger 😅
ManagerBill Mabbutt Skal hjelpe ars.nal å finne formen igjen til å ta en ny FA bøtte,stund siden sist artisKlovnen vann en😂
Coysyeaaaahhalla Mabbut, arsenal har handla så inni h i sommer. Må vel nærme seg 300£ mill Tror vi de vinner ligaen av den grunn? Jeg tror ikke det. Jeg tror Liverpool og city blir sterkere også i år. Og det blir digg å bevitne. Sure Arteta. Furten fyr. Uspiselig
Coysyeaaaahhalla ManagerBill deilig å se, det vil liksom ikke gå det å vinne ligaen for dem 😂😂 og Arteta blir bare mer og mer grinete